donderdag 4 november 2010

Mijn favoriete aankoopjes van oktober.

In dit hele nieuwe onderwerp op MadamLotte ga ik elke maand een artikel schrijven of een filmpje opnemen. Hierin laat ik aan jullie mijn favoriete aankoopjes van de afgelopen maand zien. Dit kunnen dingen zijn die ik gekocht heb of die ik gekregen heb. Ik laat spulletjes zien op het gebied van beauty, maar ook op het gebied van fashion en andere leuke dingen.
In dit filmpje laat ik jullie mijn favorieten van de maand oktober zien, heel veel kijk plezier!


Ik gebruikte voor dit filmpje mijn oude camera, vandaar dat hij af en toe niet goed scherp stelt.

Ik kreeg een reactie met daar in een opmerking over mijn ademhaling, dat deze zo goed te horen was. Ik zal even kort uitleggen hoe dit komt. Ik heb al van af kleins af aan Astma. Het ging in mijn pubertijd erg goed, maar het laatste jaar heb ik er weer enorm last van. Ik heb moeite met mijn ademhaling en vooral als ik veel moet praten. Dus wanneer je mij zo hard hoort ademen of als je hoort dat ik buiten adem ben, dan komt dat dus daar door ;)

29 opmerkingen:

  1. Erg leuk filmpje! Ben benieuwd naar de goodiebag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk filmpje en je haar zit idd supergoed! Mooie kleur ook van OPI.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke rubriek! erg leuk filmpje om te zien, zeker ook omdat het niet alleen beauty is :)
    en wauw die shampoo! die ga ik zeker binnenkort eens bestellen

    past er trouwens een map van A4formaat in die tas? (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Emma, ja dat past, Ik heb er zelf ook een map in, en hij past echt precies. Ik heb alleen wel een map met een wat dunnere kaft. Dus niet zo'n dikke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk filmpje ! Moet je vaker doen hehe :) Je Uggs zien er echt lekker warm uit inderdaad <3 Waar heb je die ook alweer gekocht en waren ze 150 Euro of ? Ben erg benieuwd naar je artikel over de goodiebag trouwens :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je haar viel me meteen op toen ik je filmpje opende! Wat een volume! Supergaaf. Kan je ook online bestellen bij haar? Je hebt me mega nieuwschierig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk filmpje! Toen ik begon met kijken viel me DIRECT je haar op, haha.

    Maar je zegt dat je haar wat 'droog/stroef' voelt, kun je er nog wel makkelijk je hand doorheen halen? Of kom je dan 'vast' te zitten? Want ik ben nu wel heel benieuwd naar die shampoo, maar wil nog wel gewoon met mijn handen door mijn haar kunnen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke spulletjes, ben jaloers op je Uggs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Janneke, ja Angel verkoopt ook online! www.thebeautybakery.nl

    @Daisy, m'n haar voelt wel stroef, maar ik kan er nog gemakkelijk door heen komen. Dat is juist zo appart er aan!

    Ik zal snel een review over die shampoo schrijven, ik merk dat veel meiden nieuwsgierig zijn geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha zoals de rest zegt,
    je haar valt echt op !
    ik ga hem denk ik ook maar halen, was eerst aan het twijfelen maar jij hebt me overtuigt!

    veel succes met je toetsweek..
    heb net ook mijn eerste achter de rug op het hbo, en t valt niet mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. echt super leuke dingetjes, vind die uggs echt super gaaf en die poncho ook echt super leuk :D
    Ik vind trouwens dat je echt altijd super leuk je filmpjes maakt ^^ je ben altijd zo lekker vrolijk/spontaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb die shampoo ook, maar ik heb t gevoel dat mijn haar er vetter van wordt dan normaal, heb jij dat ook?
    hoe fohn jij je haar? en met welke producten?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @anoniem, De shampoo bevat natuurlijke producten en bevat geen gladmakende creme's die wel in gewone shampoo's zitten. Dus eigenlijk zou hij je haar niet vetter moeten maken. Ik heb hier zelf geen last van. Ik spuit eerst mijn haar in met een glans spray, voor onder in mijn puntjes. Ik gebruik een mouse van Loreal en ook de haarlak. Ik fohn mijn haar met de haargroei mee. Wanneer ik mijn haar boven op fohn masseer ik als het ware mijn hoofdhuid, op deze manier gaat je haar nog meer omhoog staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je haar ziet er echt super uit!
    Een artikel erover lijkt me echt leuk! en misschien een filmpje over hoe je je haar doet enz.
    en ben stiekem nog wel benieuwd naar de goodiebag!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk en spontaan filmpje! Je haar zit echt geweldig, ik wil die shampoo ook :D

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow! I love you big hair! Ik moet ook maar eens even in TheBeautyBakery rondneuzen..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Lotte :)
    Kan je aub mijn vraag beantwoorden over die UGGS? Zoek zelf ook Bailey Buttons Uggs namelijk en zoek een goede winkel :) dankje alvast :D Je haar ziet er trouwens super uit dankzij die shampoo :D wil die ook wel proberen nu :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk filmpje! Erg leuk om te zien, dus keep up the good work! Het enige waar ik me wel een beetje aan irriteer is dat je zo hard ademhaalt na ongeveer elke zin ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. @Anoniem, Ik heb de uggs op www.assem.nl besteld, als je nog in de kindermaten past kosten ze idd 150 euro!

    @Anoniem. Ja dat klopt ik adem veel na een zin. Dit komt omdat ik Astma heb. Ik heb veel moeite met mijn ademhaling. Ik kan namelijk maar 70 procent van mijn longinhoud gebruiken. Ik heb hier zelf heel veel last van.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk filmpje! Ik dacht al, haar haar is mooi, zoveel volume! Ik moet die shampoo bar ook echt hebben ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  21. @Madam Lotte, bedankt voor de informatie ivm Uggs maar denk niet dat ik nog in kindermaten pas, haha ;) En, ik weet helemaal hoe het is om astma te hebben, is vervelend hé, vooral in de winter :/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk filmpje! Je haar zit inderdaad echt heel erg mooi, ben ook benieuwd naar die shampoo!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk filmpje :D!
    Je haar zit écht heel erg leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat is de naam van de shampoobar die je hebt gekocht? Ik zie namelijk dat je een soort wit-doorzichtige hebt, maar op de site zie ik 5 verschillende kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. @Anoniem, het is de "Big hollywood" shampoo bar, volgens mij is die op dit moment uitverkocht. Maar de andere shampoo bar's geven het zelfde effect. Ze hebben alleen een andere naam en een andere geur. Dit vertelde Angel mij..

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Angel zal blij met jou zijn! Je maakt heel veel mensen super enthousiast! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Lotte,
    waar heb je die mooie poncho vandaan?
    ik heb kledingvoorschriften op school en
    mag alleen blauw en wit dragen.
    Ik zoek echt iets lekker warms voor in de
    ijskoude klaslokalen. En die poncho van
    jouw is dan nog eens heel erg mooi ook!
    alvast bedankt!!

    leuk filmpje trouwens, je haar zit echt
    heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. @Anoniem, de poncho komt van de h&M van de kinderafdeling! hihi, hij valt lekker groot, dus daar zie je niets van ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.