zaterdag 27 november 2010

Nagellak BarryM: Dusky Mauve



Vandaag wil ik dit prachtige nagellakje van BarryM met jullie delen. Het is de kleur Dusky Mauve. Een taupe achtige kleur met een paarse gloed/shimmer. Een kleur die erg geschikt is voor het najaar. Het is een prachtige kleur, echt een bijzondere kleur. Ik hou van lever en taupe kleurtjes, maar de paarse gloed maakt hem al helemaal bijzonder. Je kunt het nagellakje kopen op de webshop alicejohavesential voor 4 euro.


Het is een heel fijn lakje, dat snel droogt en fijn lakt. De kleur is om van te smullen, wat een prachtige kleur, ik blijf het maar benoemen. Haha
Het was wel een moeilijk klusje om de lak goed op de foto te krijgen, juist omdat er verschillende kleuren in verwerkt zijn. Op de foto hierboven heb ik de foto met flits gemaakt. In werkelijkheid zaten er echt meer paarse glittertjes/shimmertjes op mijn nagels.



Op deze foto lijkt de nagellak wel een totaal andere kleur. Het is hier meer een taupe kleur, deze foto is zonder flits genomen.

Op vele blogs heb ik gelezen dat dit lakje een dupe is van Chanel Paradoxal. Helaas kan ik hier zelf geen conclusies uit trekken, omdat ik die van Chanel niet heb (jammer genoeg). Maar wel vond ik deze swatch op internet, en echt waar mensen, dit is precies het lakje van BarryM!


Ik ben heel blij dat BarryM met een dupe is gekomen van deze nagellak. Dan kunnen wij voor een budget prijsje, toch van deze bijzonder mooie kleur genieten.
Wat vinden jullie van deze nagellak en hebben jullie ook dupe's van duurdere merken in jullie bezit?

Liefs, Lotte

14 opmerkingen:

  1. gaaf kleurtje hoor! vind alleen dat de lakjes van BarryM snel dikkig worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtje ! :) Hij lijkt inderdaad een beetje op die van Chanel Paradoxal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kleurtje! Idd fijn dat hij een dupe is van die van Chanel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Lotte,

    Ik heb je artikel in het magazine van ici paris xl gezien! je staat erin!XD dat wil k je ff laten weten..

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kleurtje! Bij ons bij de Ici Paris ligt de Paradoxal er nog, of zit hij in de vaste collectie?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmmm ik vind die van Chanel toch net iets dieper.. chiquer.. maar het is wel een beetje een dupe ja, maar geen 100%

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kleurtje, alleen ik heb Paradoxal al. Dus dit wordt hem niet :P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In werkelijkheid lijkt hij echt op Paradoxal, maar dit kreeg ik niet goed op de foto. Maar hij lijkt er echt super veel op, bekijk maar eens wat andere swatches op google ofzo ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hou meer van wat lichtere kleurtjes!
    Maar ondanks dat is het inderdaad een goede dupe! :D
    Goed gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.