dinsdag 9 november 2010

Nfu-oh nail lacquer


Dit prachtige lakje konden jullie gisteren al bewonderen in mijn goodiebag artikel. Ik kreeg deze prachtige nagellak van Nfu-oh namelijk van Serena. Jullie hebben vast allemaal wel eens van dit leuke merk gehoord. Nfu-oh heeft namelijk heel veel lakjes, waaronder ook lakjes met flakies en glitters. De lakjes van Nfu-oh worden verkocht op de webshop van Nail XL. De lakjes kosten ongeveer 8 euro per stuk.

Ik heb de kleur NFO47. Het is een prachtige rode kleur met gele, oranje en rode flakies en glitters. Wat echt een groot plus punt is, is de hoeveel nagellak. Er zit namelijk 17 ml in het flesje, dat is echt super  veel!
Het uiterlijk van het flesje vind ik echt prachtig, dit is absoluut mijn mooiste flesje uit mijn nagellak stash. De dop heeft de vorm van een korset, dit ziet er super leuk uit.


Ik was ontzettend nieuwsgierig naar het effect van het lakje. Daarom heb ik twee vingers alleen met dit lakje gelakt en ik heb twee vingers eerst een paars kleurtje gegeven en daarna bedekt met dit lakje. De substantie van het lakje is vrij dun, hier moet je wel mee oppassen. Ik gebruikte namelijk veel te veel lak de eerste keer. Je kunt het beter opbouwen in meerder laagjes.


Het effect van het lakje vind ik echt prachtig! En dan vooral op mijn paarse nagels. Hier komen de glitters het beste naar voren en het effect is heel erg mooi. Je kunt dit lakje over heel veel verschillend kleuren lak dragen, ik denk dat hij vooral mooi staat op donkere kleuren.

Ik ben heel erg tevreden met het lakje, hij is erg apart en van goede kwaliteit. Ik had nog helemaal niet zo'n lakje met  zo'n mooi glitter effect. Ik ben zeker van plan meer lakjes van Nfu-oh aan te schaffen. Ze zijn helemaal geweldig!
Hebben jullie ook ervaring met Nfu-oh lakjes en welke raden jullie mij aan?

Liefs, Lotte

15 opmerkingen:

  1. wauw, prachtig! ik vind hem inderdaad mooier op een donker lakje! dan is het effect mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauuuw, zo mooi ! Love it :) Bedankt voor de swatches :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw ontzettend mooi over het donkere lakje hen! Liefde <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha wat een grappig effect op dat paarse!!! Echt vet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er echt mooi uit! Vooral met die paarse lak eronder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig flesje!
    Leuk effect heeft het op over de paarse lak heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben jaloers! Wat een supermooi lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw deze is echt super mooi! toch maar eens nfu-oh lakjes bestellen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh ik had hem alleen nog maar op een oranje lakje gehad maar als ik zo die paarse zie dan ga ik dat ook maar eens proberen..
    Dat valt echt mooi op :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! Echt supermooi op paarse nagellak! Op zwart ook denk ik ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heeeel erg mooi lakje, ik ben fan van de Nfu-oh lakjes, maar heb er zelf jammer genoeg nog geen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waaauw op die paarse nagels is ie gaaf! :D Echt super gaaf kleurtje, ik heb één nfo oh lakje maar ik wil meeeer!
    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. over de zwarte heen is hij echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.