vrijdag 19 november 2010

Ooglook met Lime Crime magic dust in Diva


Vandaag wil ik graag een ooglook met jullie delen, waarbij ik gebruik heb gemaakt van mijn losse oogschaduw van Lime crime. Ik vertelde al eerder hoe blij ik ben met deze prachtige oogschaduw ben. Daarom moest ik gewoon even in een ooglook laten zien, hoe mooi hij is. Ik heb een lichte en een donker bruine kleur uit mijn Sleek palletje gebruikt (Chaos). Toen heb ik uiteindelijk de Lime crime oogschaduw op het midden van mijn ooglid aangebracht, precies boven mijn iris. In de Magic dust zit heel veel shimmer en dit gaf een heel mooi effect aan mijn ooglook. De overige kleuren op mijn oog waren namelijk helemaal mat. De Magic dust sprong er op deze manier heel mooi uit.


Ik vind het zelf heel gaaf om matte oogschaduw in combinatie met shimmer oogschaduw te gebruiken, dit geeft net even een ander effect. Ik hou d'r van!
Boven mijn ogen draag ik een eyeliner van Essence, in een bruine metallic versie. Ook heb ik een heel klein beetje eyeliner onder mijn ogen aangebracht, in mijn buitenste ooghoek. Vond ik wel een keertje leuk en ik heb dezelfde oogschaduw als boven mijn ogen, onder mijn ogen aangebracht. 
Ik hou van bruine ooglooks, ik maak ze erg vaak en met deze look ben ik dan ook zeker tevreden. De Magic dust oogschaduw heeft een hele mooie shimmer en bevat super veel pigment. De Magic dust oogschaduw kun je bij veel verschillende ooglooks gebruiken, maar bij bruin vind ik hem toch het mooiste.


Dit is een look waarbij ik de ooglook heb gecombineerd. Ik draag op mijn gezicht de studio sculpt foundation van MAC en de bronzing powder van de Jip en Janneke lijk van de Hema. (mijn favoriet!) Op mijn lippen draag ik toevallig de licht roze lipgloss, ook van de Jip en Janneke lijn.

Wat vinden jullie van deze look en wat vinden jullie van het effect van de Magic dust oogschaduw? Is 'ie niet prachtig?

Liefs, Lotte

7 opmerkingen:

  1. Ik had van de week het andere artikeltje al gezien en het viel me op hoe onwijs mooi deze kleur jou staat. Ik denk dat mij dit dus echt niet staat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeel erg mooi! Mooie kleurtjes!! En het staat je ook echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die eerste foto is echt goed gelukt :)! Mooi hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie look! Je ziet er helemaal niet Jip & janneke uit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.