zondag 14 november 2010

OPI Nail lacquer: Have a tempura tan-trum


Met trots laat ik jullie mijn eerste OPI lakje zien. Ik kocht dit nagellakje op het Halloween feestje van Serena. Het is de kleur: Have a tempura tan-trum, dit kleurtje sprak me direct al aan. Lekker creamy, milky en roze. Ik was al een tijdje opzoek naar zo'n soort kleurtje, daarom nam ik graag mee. Het is echt een heel milky/ zacht roze kleurtje. Prachtige kleur vind ik het!


Dit is een heel geschikt lakje voor een doorde weekse dag. Als ik mij netjes moet kleden en er verzorgd uit moet zien, maakt deze lak mijn nageltjes compleet. De kleur is natural maar wel heel erg mooi. Hij droogt heel erg snel en dat is een groot plus punt. Het kwastje van de nagellak vind ik wat dun, maar toch brengt hij erg fijn aan.


Het enige nadeel aan dit lakje is dat hij pas na vier laagjes dekt. Met drie laagjes is hij net niet dekkend genoeg en dat vind ik wel een beetje jammer. Ik heb nooit het geduld om zo veel laagjes aan te brengen.
De kwaliteit van het lakje is wel erg goed. Hij lakt heel fijn en hij droogt snel. De kleur is echt mooi natural, precies wat ik zocht. Ik ben zeker van plan meer OPI lakjes aan te schaffen.

Liefs, Lotte

12 opmerkingen:

  1. Wouw, mooi kleurtje! Wel jammer dat hij niet zo goed dekt, maar ik denk dat het ook wel mooi is als je een of twee laagjes opdoet. Dan krijg je zo'n milky effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die kleur is echt schattig :) gefeliciteerd met je eerste OPI ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehh nice! mooi kleurtje hoor hou wel van deze kleurtjes ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 4 laagjes?! :O
    Dat is best wel heel erg veel.... :S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kleurtje, wel jammer dat hij niet dekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kleurtje, love it :) Bedankt voor de swatches ! :) Staat je goed trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kleurtje! Maar 4 laagjes is toch echt wat teveel voor mij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hou meer van de iets donkere kleurtjes!
    4 laagjes is ook echt wel veel trouwens, zonde!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De kleur vind ik leuk, maar ik draag toch nooit nude op mijn nagels. en dan vind ik 4 laagjes ook net wat te veel :)!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.