woensdag 17 november 2010

Review: MNY Lipgloss in tube


Het nieuwe merk MNY is nu al een tijdje in de schappen van de Etos te vinden. Al eerder schreef ik reviews over dit nieuwe, hippe en jonge merk. Vandaag is het tijd voor de lipglossjes in de tube vorm. Ik kocht deze in drie verschillende kleuren, namelijk: 185 (beige), 293 (licht roze), 589 (donker roze/paars). De glossjes kosten maar 2 euro per stuk. Dat is het proberen waard toch?
Zelf hou ik meer van een lipgloss die met een spons aplicator moet aanbrengen. De lipgloss in tube vorm breng je vanuit de tube aan op je lippen. De drie kleuren die ik heb uitgekozen zijn drie totaal verschillende kleurtjes, hier komen de swatches.

Links: 185, midden: 293, rechts: 589

De pigmentatie lijkt op de foto hier boven prima. De kleuren zijn goed te zien en de glittertjes komen goed naar voren. Ik heb ze ook even op mijn lippen geswatcht.


Ik vind de kleuren op mijn lippen erg goed overkomen, vooral de paarse kleur is prachtig! Ik had niet verwacht dat de pigmentatie op mijn lippen goed zou over komen, maar de kleuren zijn erg mooi. Van een naturel nude kleurtje, tot knal roze/paars. Ik ben erg tevreden over de kleuren. De geur van de gloss is een beetje zoetig, maar niet vervelend zoet. De geur overheerst niet, het ruikt best wel lekker. De gloss heeft een fijne substantie die lekker op mijn lippen smeert, hij blijft redelijk lang zitten. Ik denk dat ik deze lipglossjes misschien nog wel mooier vind dan de lipglossjes in een flesje/normale huls. Naar mijn idee zijn deze glossjes beter gepigmenteerd.
Ik ben in ieder geval onder indruk van deze lipglossjes. Mooie kleuren en goede kwaliteit.

Liefs, Lotte

19 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor je review!
    Ik twijfelde heel erg om ze te gaan halen, maar dit haalt me over!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owww mooi zijn ze! Ik ga toch eens op zoek naar een winkel in de buurt die wel MNY verkoopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, alledrie mooie kleurtjes ! :) Bedankt voor de swatches ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmm, die kleurtjes zijn wel mooi, ik weet jammergenoeg nooit van mezelf of ik daar mee sta of niet :-s

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleurtjes! Ik heb een felroze, maar ik ga er zeker nog meer kopen, ze zijn fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had een heel donkere kleur, maar je ziet hem echt niet :( Erg jammer. Ik vind deze je indd heel mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klopt, deze zijn beter gepigmenteerd! Ik ben er ook fan van, heb er al 3. En wil die paarse misschien toch ook wel hebben... :P Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel fijn! eindelijk eens een review van de tubetjes, daar wachtte ik al lang op, vind op de andere blog meer de andere glossjes dan deze :) ik vind het een handige review.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben meer van de eerste en de laatste kleur! ziet er goed uit ^^ heb zelf nog geen glosjes van MNY

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw! dat is niet vaak dat er van een budgetmerk ook echt de kleur uit het tubetje op de lippen te zien is :D
    ik heb zelf 1 tubeglossje van MNY, een lichte kleur (weet het nummer niet want hij zit in mijn tas ;) hadden ze nou maar namen die te onthouden waren..) maar met dat glossje ben ik ook heel tevreden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kleuren! Vooral de paarse is inderdaad erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleurtjes, heb er zelf ook 2
    maar die paarse ga ik ook halen
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.