dinsdag 16 november 2010

Een kapsel vol volume met de Solid shampoo bar


In het filmpje waar in ik mijn favoriete aankoopjes van oktober liet zien, waren jullie erg enthousiast over mijn haar. Daarom heb ik vandaag voor jullie een filmpje waarin ik laat zien hoe ik aan de hand van de Shampoo bar een bos vol volume krijg.

De solid Shampoo bar is een stuk shampoo in een vaste vorm. In normale shampoos zitten producten verwerkt die je haren glad maken en er dus voor zorgen dat je haar weinig volume krijgt. De Solid shampoo bar maakt je haar niet glad, eerder stroef. Maar dit zorgt er juist voor dat er volume in je kapsel komt. Ik ben inmiddels een grote fan van deze shampoo en daarom wil ik mijn enthousiasme graag met jullie delen :)


De solid shampoo bars ruiken echt heerlijk, die van mij rook een beetje naar citroen! Je krijgt een een stuk geleverd van ongeveer 110 gram, hier kun je lekker lang mee doen. Je kunt de shampoo bars bestellen op www.thebeautybakery.nl

Liefs, Lotte


13 opmerkingen:

  1. beterz mijn haar is altijd een slap votje haha
    kheb wel honderd shampoo's geprobeerd en kheb nog steeds niet een goeie ma kga deze dus cker proberen.
    ik zat op die site te kijke maar de citroen is voor blonde dames hihi maar maakt vast niks uit :)

    groetjes pien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat klopt, maar ik had de Big hollywood versie en die rook ook wat naar citroen, maar die is niet meer te koop ;) maar het maakt niet zo veel uit welke je neemt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oeeh ik ben echt benieuwd geworden! moet toch maar eens kijken of ik er een ga bestellen ^^ oehh jammer dat big hollywood niet meer te koop is ik hou wel van citroen ^^ weet je toevallig of die nog terug komt of dat ie helemaal uit het assortiment is?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Myrthe, ik heb geen idee! Dan zou je even een mailtje naar Angel van de Beautybakery moeten sturen, staat vast wel ergens op haar webshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de 24K blondes ruikt ook naar citroen :) :)

    groetjes pien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je haar is echt mooier zo! Je hebt toch een nieuwe camera? De kwaliteit van je filmpje is een stuk beter nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze klinken echt goed, wil het zeker eens proberen :D Je haar ziet er echt mooi uit trouwens :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je haar zit leuk! Dat lijkt me echt fijn spul!
    Maar ik heb al krullen van mezelf.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat die nou net uitverkocht is
    Is er al meer info over wnnr hij weer binnen is?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @sappielove, de andere shampoo bars zijn niet uitverkocht hoor, en die geven precies het zelfde effect :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Lotte, Ik ga denk ik dan de oranje bestellen :D Ik ben namelijk zo benieuwd :D
    Heb nog 1 vraagje: Waar kan je de comment box vinden waar je je rekening nummer moet plaatsen?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. echt heel leuk. :)
    ga het zeker proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.