zaterdag 6 november 2010

Stress kip Lotte


Oke luister. Ik zit op dit moment volledig in de stress. Ik heb volgende week namelijk mijn tentamens. Ik ben al 1,5 week bezig met het lezen en het leren van mijn boeken, maar het lukt me gewoon niet. Ik moet in één keer zo veel leren, dat ben ik helemaal niet meer gewend. Ik ben nogal perfectionistisch, dus ik wil alles goed doen en me goed voorbereiden op de toetsen. Maar ik krijg nu toch echt het gevoel dat ik niet op alle toetsen en voldoende ga halen. Kennen jullie dat gevoel?
Het is echt zo'n dag dat alles tegen zit. M'n camera is kapot, dus ik kan geen mooie foto's maken voor mijn artikelen. Net nu ik zo veel leuke ideetjes heb!
Dus het spijt me lieve bezoekers, vandaag moet ik me echt alleen op mijn boeken focussen en niet met de site bezig zijn. Hoe moeilijk ik dit ook vind, ik moet de hele dag leren.
Heb geen medelij met mij, want alle ingrediënten zijn aanwezig. Lees: Ben & Jerry ijs, Red bull en mijn boeken. Lucky me! Ahum..

Liefs, Lotte

22 opmerkingen:

  1. Haha!! Ik heb er ook regelmatig last van!! :P Inderdaad veel Ben&Jerry ijs eten en dan komt het vast allemaal goed!! Succes! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes! Ik ben ook hard aan het leren, volgende week toetsweek..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes met je tentamens! Ik zat gisteren ook in de stress... maar vanavond zit ik lekker op een warm eiland met 25 graden, heerlijk relaxen... de beste medicijn tegen stress ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes, en ik ken dat gevoel ook zeker!! Zo stom maar het lukt je wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes!
    Ik heb net mijn tentames achter de rug en ben in afwachting van mijn cijfers....

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes meid! En rustig blijven, hoe moeilijk dat ook is. Alles komt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel succes ermee! Diep in en uitademen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zit in hetzelfde schuitje..

    Eerste HBO jaar.. eerste tentamenweek..
    Zo VEEL te leren!

    Maar veel succes in ieder geval :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi, bedankt voor jullie comments, dit motiveerd me weer een beetje ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Succes! Gelukkig ben ik er net van af..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo dacht ik vorig jaar in mijn eerste jaar SPH ook! Komt goed meisje, als je doet wat je kunt en goed je best hebt gedaan dan zal het zeker lukken! Succes

    xxJanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ahwww, arme jij :) Veel succes en geluk met het studeren en je examens natuurlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Succes! Lukt je vast wel!

    Al ik ga leren, ja, dan doe ik dat altijd weer half enzo, iknow, not good, maarja ach, ik haal gewoon goede cijfers dus waarom anders XD(ik weet het foute instelling ;P)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Succes meid! Enne, je hebt idd de goede ingredienten binnen handbereik :P

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel veel succes! Het zal je wel lukken :).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kan me voorstelling hoe je je voelt..

    Ik doe ook 1e jaar HBO SPH..!!
    Kheb net mijn Pedagogiek Tentamen gehad en morgen Psychologie..!! Aaaah stress..!!

    Xx Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ken het! Toen ik begon aan het hbo heb ik de eerste 3 toetsweken, alle theorie toetsen onvoldoende gehaald. Ik zat helemaal in de stress en wou al stoppen met de opleiding. Uiteindelijk heb ik in de 4e toetsweek (en laatste!) alles herkanst en alles voldoende! Hou vertrouwen en doe je best, dan lukt het wel! Trouwens.. mijn ervaring op het hbo is dat je niet 1 of 2 weken van te voren moet beginnen met leren, maar gelijk vanaf de eerste schoolweek samenvattingen moet maken en/of gelijk beginnen met leren! Nou suc6 met je toetsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. @Bertine, heb ik ook gedaan. Ik heb me elke les goed voorbereid door goed te lezen en aantekeningen te maken. Ik kan echt niet weken van te voren al beginnen met leren, wanneer de toetsen dan zijn aangebroken ben ik alles weer vergeten. Iedereen moet gewoon zijn eigen manier van leren vinden, niet iedereen doet dat 't zelfde :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.