woensdag 3 november 2010

Tag: Welke van de twee?


Op de site van Vera Camilla zag ik deze leuke tag staan. Bij deze tag moet je steeds kiezen uit twee dingen. Op vele blogs is deze tag al te vinden en ik vind hem zelf erg leuk om te lezen. Daarom vandaag mijn 'welke van de twee' tag. Op verschillende gebieden ga ik een keuze maken uit 'this or that'.

Kleding
Lange mouwen of korte mouwen
Jurken of rokken
Streepjes of ruitjes
Teenslippers of sandalen
Sjaals of hoedjes
Oorknopjes of oorhangers
Kettingen of armbanden
Hakken of platte schoenen
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen
Jasje of vest

Ik hou van kleding en alles wat daarbij komt kijken. Ik zal er een aantal punten halen en uitleggen. Ik heb voor jurkjes gekozen, omdat er heel wat in mijn kast heb liggen. Ik vind ze makkelijk te combineren en ze zitten lekker comfortabel. Ik ben gek op sjaaltjes, daar heb ik zelf een hele opberg bak voor aangeschaft. Haha, dat is wel heel ernstig. Ik heb voor paardrij-laarzen gekozen omdat ik vanaf mijn 11e op paardrijden zit en het is echt mijn favoriete sport. Ik ben gek op die beesten en ik voel me er helemaal op mijn gemak :)


Make-up
Blush of Bronzer
Lipgloss of lipstick
Eyeliner of mascara
Foundation of concealer
Neutraal of kleur
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Kwasten of sponsjes

Op beauty gebied vond ik het niet moeilijk om mijn keuzes te maken. Ik heb voor bronzer gekozen, omdat bronzer mij een zonnige glow geeft, ook al is het midden in de winter. Lipgloss gebruik ik liever dan lipstick, het smeert lekkerder en voor mijn gevoel is het wat minder aanwezig ;).
Foundation is voor mij een must! Ik heb een hele rode en vlekkerige huid, een foundation geeft mij een egale teint.


Nagels
OPI of China Glaze
Lang of kort
Acryl of natuurlijk
Felgekleurd of donker
Met nailart of zonder nailart

Hoe mooi ik lange nagels ook vind, het lukt me maar niet om van die lange nagels te krijgen. Ik blijf sparen!

Body
Parfum of Bodyspray
Lotion of body butter
Douchegel of zeep
Lush of andere merken

Haar
Krullend of stijl
Knot of paardenstaart
Schuifspeldjes of clipjes
Haarlak of gel
Lang of kort
Licht of donker
Lok of pony
Los of vast

Geef mij maar een volle bos met krullen! Ik heb zelf slag in mijn haren en het is best lang. Toch draag ik het meestal in een knot, gewoon omdat lekker makkelijk is. Donker haar staat mij het mooiste. Mijn eigen haarkleur is heel donker blond, maar de donkere lokken vind ik beter bij me passen.


Zomaar
Regen of zonneschijn
Zomer of winter
Herfst of Lente
Chocolade of vanille
Westen of oosten

Ik ben dol op de zon en de zomer. De winter is nog niet eens begonnen en ik lig nu al met 356 dekens in bed. Ik haat de winter en sneeuw en alles wat koud is, blegh! Ik kan nou al niet meer wachten op de zomer, haha. Verder kies ik voor het oosten, omdat ik natuurlijk uit het oosten kom ;)
Ik tag iedereen die deze tag graag over wil nemen!
Welke van twee de kiezen jullie?


Liefs, Lotte

4 opmerkingen:

  1. Ik wil hem ook graag overnemen! Ga hem straks meteen invullen. Erg leuk om altijd te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik had hem inderdaad ook al bij Vera gezien. Ik ga hem denk ik ook maar eens overnemen:)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.