donderdag 11 november 2010

Tijd voor mijn Wishlist!


Eigenlijk zou ik elke maand wel een wishlist kunnen maken. Maar jammer genoeg kan ik niet zomaar alles kopen. Eigenlijk zou dat ook helemaal niet leuk zijn. Nu heb ik namelijk al heel veel 'voor pret' voor dat ik mijn aankoopjes ga aanschaffen. Ik vind het heerlijk om rond te snuffelen op het internet en daarbij een wishlist te maken. Daarom is het tijd voor mijn wishlist, zoals ik hem nu graag zie.

Ik ben nog opzoek naar een paar zwarte enkellaarzen. Die je op de foto ziet komen van de H&M en ik vind ze echt super gaaf! Verder zie je een lichte jeans, dit omdat mijn favoriete lichte jeans versleten is. Het was echt mijn lievelings broek en nu mis ik hem echt! Ook wil ik graag nog een zwart jasje, vind ik altijd zo makkelijk om kleding mee te combineren. En ja hoor, jullie zien het goed. Er staan ook een paar Uggs in mijn wishlist. Dit keer de zwarte classic short. Maar Lotte je hebt toch net Uggs gekocht? Ja dat klopt, maar ik wil meer! Ik ben letterlijk verslaafd aan mijn Uggs, ik draag ze ontzettend veel en het liefst ga ik er mee slapen. Ik heb nu Uggs in een camel kleurtje, maar deze kleur staat niet bij elke outfit even leuk. Daarom wil ik heel graag nog een zwart paar. Dus ik ga maar weer eventjes sparen! haha
Tot slot nog drie lakjes van China glaze. Ik wil heel graag wat meer lakjes van dit merk gaan aanschaffen en deze lakjes zijn van de kerstcollectie, ik zag ze op de webshop van de Boozyshop staan.
Vinden jullie het ook altijd zo heerlijk om een wishlist samen te stellen? Wat staat er op jullie lijstje?

Liefs, Lotte

9 opmerkingen:

  1. Leuke wishlist, like your style :D Zelf heb ik nog geen enkele Uggs schoenen maar zou dolgraag 1 paar hebben van Bailey Buttons, alleen jammer dat ze zo duur zijn =( Zoek nog naar een online shop die ze misschien minder duur verkoopt :) Hoop dat je wat van je wishlist zal kunnen waarmaken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik ben heel benieuwd naar die nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wist je dat dingen voorbereiden zoals een whislist of vakantie plannen. Heel goed is dan geniet je meer als het hebt dan dat je het 'gewoon koopt'. Zelfs sparen is heel goed want dan waardeer je het meer wat je hebt!

    Je hebt een leuke kleding styl!
    liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn wishlist is ontzettend lang! Daarop staan o.a. ook een paar Uggs, want op die van mij zijn de eerste vlekken verschenen :( Verder Glögg van Lush, een nieuwe televisie voor mijn slaapkamer en een paar lipsticks van NYX! En oja ik wil ook beginnen aan Grey's Anatomy dus daarvan is seizoen 1 welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die China Glaze lakjes zijn gaaaaf!! En dat jasje vind ik ook erg vet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik had vorig jaar ook camelkleurige uggs gekocht & idd dit jaar een paar zwarte erbij omdat dat bij elke outfit past! leuke wishlist! xx'mirte (ik kan mn naam niet neerzetten als 'reageer als' hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Die nagellakjes zijn ook echt super

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.