dinsdag 23 november 2010

Uitslag van de winactie: Win een verwenpakketje!

Vorige week dinsdag kwam ik met een winactie, gewoon omdat ik mijn trouwe bezoeksters eens wilde bedanken. En er kwamen super veel inzendingen binnen! Ik was blij verrast, ontroerd en ik vond het heel bijzonder om al jullie inzendingen te lezen. Ik kon eigenlijk niet kiezen, maar ik moest toch één winnaar uit kiezen. En dat is geworden...

Puck! Gefeliciteerd meid, bedankt voor je inzending en ik hoop dat je van het pakketje zult genieten. Wil je mij even een mailtje sturen met je adres gegevens? Dit kan naar madamlotte@hotmail.nl

Heb je nou niet gewonnen, wees dan niet getreurd. Ik zal binnenkort weer een winactie online plaatsen, want ik vind het zo leuk om jullie blij te maken! haha

Liefs, Lotte

14 opmerkingen:

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.