dinsdag 16 november 2010

Winactie! Win een heerlijk verwen pakketje.


Mijn aller aller eerste winactie staat van af nu online! M'n blog bestaat nu ongeveer vier maanden en het gaat allemaal hartstikke goed. Ik blog elke dag met veel plezier en zonder mijn lieve bezoeksters was me dit nooit allemaal gelukt. Daarom wil ik jullie bedanken, door het bedenken van deze winactie!
Ik heb zelf een pakketje samen gesteld met producten die wat mij betreft zeker in een verwenpakketje thuis horen. Zo bevat het pakketje namelijk een cupcake van de Beautybakery, heerlijk om je zelf eens lekker in te zepen in bad of onder de douche. Niets is beter om even tot rust te komen met een lekker maskertje, in het verwenpakketje zit een maskertje van Rituals. Verder zitten er twee beauty producten van het merk Elf in het pakketje. Namelijk een Lipgloss met SPF 15 en een gezichtspoeder. In dit pakketje zit ook een mooie mascara van MAX make-up. Tot slot zit er nog een prachtig parelmoer/roze lakje in van het merk Paris.

Wil je kans maken op dit verwenpakketje?
Retweet dan het volgende bericht op twitter:
Win een heerlijk verwenpakketje op @Madamlotte! > http://t.co/0jr0YIT

Ook zou ik het fijn vinden als je me volgt via Bloglovin'. Wanneer je geen twitter hebt, maakt dat niets uit. Met twitter heb je even veel kans als zonder.
Als aller laatste moet je een reactie achterlaten bij dit artikel, waarin je verteld waarom je dit pakketje hebt verdiend.

Volgende week dinsdag maak ik de winnaar bekend.
Good luck!

Liefs, Lotte

41 opmerkingen:

  1. Heej Lotte!
    leuke win-actie!
    Je doet het echt super, dat ten eerste!
    Ik volg je ofcourse op bloglovin en heb het bericht geretweet, zo wat een woord!
    waarom ik dit pakketje wil winnen, mmm ik ben sinds gister werkloos NEHNEH hahaha nee het is niet het einde van de wereld ik vind heus wel weer een baan, maar natuurlijk zou ik me dan even helemaal willen verwennen om mezelf een oppepper te geven! zodat ik alles weer aan kan en snel een baan kan vinden!

    Ga zo door met je site, en wie weet misschien tot de volgende keer op de second Vip Party!

    Liefs, Bibian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, zo leuk dat je een winactie online zet!
    Allereerst super gefeliciteerd met je site, hij is echt gegroeid! Ik herinner me nog je eerste filmpje waar je zo trots op was. Ik verlangde naar volgende filmpjes en ik moet zeggen, je bent alleen maar gegroeid! Chapeau! Ga zo door!!!!

    Nu over je winactie, tuurlijk doe ik daar super graag aan mee. hmm waarom heb ik dit pakketje verdiend? Euh, omdat ik nu weer hard aan het studeren ben en echt wel een gat in de lucht zou springen moest ik mij kunnen verwennen met deze heerlijke spulletjes uit je pakketje! OOh wat zou dat heerlijk zijn! Ik zou weer helemaal fris en happy zijn om nog steeds dagelijks je site te volgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk dat je een winactie houdt! Hier is mijn RT: http://twitter.com/#!/SamanthaLii/status/4521041158209536 en ik ben je 124e volger op BlogLovin!

    Waarom ik dit pakketje verdien... Ik vind het een moeilijke vraag, want ja, waarom verdien ik persé dit pakketje? Nou het gaat de laatste tijd niet goed met me om school redenen en vriendinnen die me laten zitten. Ik sta er nu helemaal alleen voor en ik zou het super leuk vinden om mezelf even te verwennen, om niet aan alle gebeurtenissen te denken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Lotte!!
    Ik wist niet dat je nog maar 4 maanden deze blog had! Het ziet er zo pro uit!! Wauwie! En natuurlijk wil ik jou graag volgen op Bloglovin'.Echt leuk dat je nu al je 1e winactie hebt, en wat voor winactie!! Ik wil deze actie heel graag winnen omdat ik een beginnend make-upper zegmaar ben en langzamerhand een stash op wil bouwen. En daar kan ik deze producten natuurlijk heel goed bij gebruiken! Ik zou er echt heel blij mee zijn!

    Maar nu kan ik maar beter niet gaan slijmen, ik laat het maar aan jou over!!

    Groetjes Janne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb dit pakketje verdiend omdat mijn vader 10 dagen in Sierre Leone (Afrika) is voor zijn werk en ik heb heel erg mis. Dus als ik dan lekker zo'n verwen pakketje win, kan ik me even ontspannen en even vergeten dat hij weg is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. en natuuuuuurlijk volg ik je op Bloglovin, en heb ik je tweet geretweet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk!
    ik volg je via bloglovin en mijn tweet:
    http://twitter.com/Brittaa91/status/4522728463794177
    Ik zou dit verwenpakketje graag willen winnen, omdat ik het heel erg druk heb met werk en school en alles en daarom kan ik deze producten wel gebruiken om even een heerlijk avondje te genieten en lekker tot rust te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey :) echt een super leuke winactie <3
    Ik vind dat ik dit verwen paketje verdien omdat ik veel tegenslagen heb gehad de laatste tijd zoals problemen met mijn hart ik heb een toren hoge hartslag met hartrimtestoornissen en de medicijnden willen maar niet aan slaan maar de bijwerkingen krijg ik wel te voelen :S
    Word er soms gewoon gek van maar toch probeer ik maar door te gaan en mijn werk vol weten te houden ondanks dat ik altijd moe ben maar ik ben iemand die nooit zal opgeven :)

    Liefs mandy.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeehh leuk pakketje! ik heb de winactie net geretweed! en ik volg je ook via bloglovin!

    Waarom ik dit pakketje wil winnen is omdat ik op het moment niet werk en alleen van mijn stufi moet leven ^^ Ik wil me namelijk even helemaal storten op school, zit namelijk in mijn laatste jaar van leisure management! Daarom ben ik dus gestopt met werken! Aangezien ik de afgelopen 3 maanden helemaal niets heb kunnen kopen van beauty lijkt het me dus leuk om zo eens een pakketje te winnen ^^

    Liefs Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk dat je een winactie op je blog houdt! Ik volg je site al een tijdje en vind dat je het erg leuk doet! Ik heb je tweet geretweet op twitter ;D
    Ik vind dat ik dit pakketje verdien, omdat ik nu 1 jaar diabetes heb en ook coeliakie erbij heb gekregen en ik het toch allemaal(al zeg ik het zelf) goed onder controle heb. Ook mijn eerste tentamenweek vorige week(ik zit in me examenjaar) heb ik goed gemaakt. Ik vind dus dat ik wel wat verwennerij even kan gebruiken, hihi!
    Natuurlijk gun ik het iedereen!
    Ik zou zeggen ga zo door ;D
    Liefsx.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hee lotte! super leuke winactie! ik volg je op bloglovin en ik zou dit setje graag willen winnen omdat ik het heel erg druk heb met school! ik heb proefwerkweek en ik ben alleen maar aant leren en ik slaap heel erg slecht de laatste tijd en ik zou het heel erg fijn vinden om een opfrisser te gebruiken en na de proefwerkweek lekker te ontspannen! verder veel succes met je site, je doet het echt super ik geniet elke dag van je leuke artikels! xoxo
    (ps)emailadres is loerakaapje_97@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. doe heel graag mee.
    en waarom ik het moet winnen is omdat ik zoals andere meisjes niet zo rijk ben, je kunt wel zeggen dat ik arm ben.
    essence gaat maar catrice is soms al te duur voor me.
    Ik wil gaan werken maar mag dit nog niet.
    Ik mag van me ouders ook niet via internet bestellen en aangezien dit paketje daar vol mee zit lijkt dit me echt geweldig om te winnen!

    Ook lijkt het me gewoon heel leuk om te winnen omdat ik nog nooit nimmer van me leven iets heb gewonnen!
    xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hee!
    Ik heb geen twitter dus retweeten lukt me niet, maar ik denk toch dat ik dit pakketje verdien omdat ik net een hele zware toetsweek achter de rug heb en ik nu alle niet zo heel goede cijfers terug krijg. Ik kan dus wel wat afleiding gebruiken. ;)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hee Lotte,
    Tof dat je een winactie doet! Ik vind het echt super leuk voor je dat je blog zo goed 'loopt'. Ik vind dat je een hele leuke schrijfstijl hebt, dat lekker makkelijk leest.
    Ik zou het heel leuk vinden om dit pakketje te winnen, omdat ik de laatste tijd echt superveel moet leren en wel wat ontspanning kan gebruiken.
    Liefs Fé

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hee!

    Retweeten kan ik niet maar wel reageren!
    Ik wil je nog een keer bedanken voor het schrijven van de tips voor vrouwen die niet maatje 34 hebben! Je hebt me er echt mee geholpen! Ik kan zo'n ontspan pakketje wel goed gebruiken, pas zondag 28 november heb ik mijn 1e vrije dag in 2 weken.. En dan bedoel ik ook echt vrij, want voor de rest moet ik naar school, stage lopen, werken of studeren voor mijn tentamens. Ik heb het zo druk dat ik mijn vriend al 10 dagen niet meer gezien heb:(

    Nog veel succes met je blog, ik zal hem nog met veel plezier volgen!

    Liefs,

    Maxime

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hee, echt heel leuk deze winactie! Ik wist niet dat je blog pas zo kort bestond, het leek in iedergeval dat ie al veel langer bestond, qua hoe die eruitziet, maar ook hoeveel bezoekers het nu al trekt! Ik heb geen twitter helaas, ik volg je wel via blovlovin.
    Waarom ik dit pakketje moet winnen?
    Ik zou zó veel van makeup, het is mijn 2e liefde zegmaar (op de 1e staat mijn vriend haha;-))
    Ik zou graag wat meer make up willen, maar ik heb het druk met mijn opleiding, heb weinig tijd om naar de stad te gaan, ik woon ook nog is buiten de stad, dus ik moet sowieso al een halfuur fietsen, en daarbij heb ik niet zoveel te besteden. Op dit moment werk ik in een supermarkt, en daar verdien ik niet echt bepaald veel. Dus dat zijn zo'n beetje de redenen.

    Veel succes verder nog met je site, en ga zo door!
    Liefs Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb je actie geretweet (http://twitter.com/DalaLuz/status/4557341550706688) maar eerlijk gezegd verdien ik dit pakketje eigenlijk helemaal niet in het bijzonder. Ik heb namelijk best wel een lekkere dag vandaag, dus geen drama's hier. Maar net als ieder ander vind het natuurlijk wel heel erg leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk dat je dit doet zeg!
    Ik ga eventjes de dingen doen die je in 't berichtje neerzetten en dan hoop ik dat ik een kansje maak.

    Had jij trouwens nog foto's gemaakt op de halloween party? Ik zag meerdere meiden met een camera maar er zijn nu nog maar zo weinig foto's opgedoken!
    Wou ze graag op mijn website zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh en ik verdien dit pakketje omdat ik mega hard heb zitten blokken op mijn allereerste 3 tentamens op 't HBO en waarschijnlijk een onvoldoende heb :(

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk zo'n winactie, en zeker leuk dat het zo goed gaat met je blog! :D

    Ik heb het geretweet :)

    Waarom ik het wel zou verdienen.. Ik heb gewrichtsklachten (pijn in al mijn gewrichten) en heb daar veel last van, dus een beetje ontspanning zou leuk uitkomen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke winactie ! Kan BE ook meedoen of niet ? Volg je in elk geval allang op Twitter en Bloglovin' en hier is mijn retweet over je winactie : http://twitter.com/#!/xxBlueFairyxx/status/4578559569952770

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh, oops, was vergeten te vermelden waarom ik dit pakketje verdien. Wel, heb nog niks van Rituals en die andere merken in je pakketje en zou graag die merken eens willen uitproberen en zien of die mij bevallen. Als bv. Rituals mij zal bevallen, dan weet ik in de toekomst dat ik een Rituals product graag zal gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Liesewiesje is dus de Lisa van de commentaar daarboven hé :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb geen twitter, maar volg dagelijks je blog en geniet van je leuke berichten. Is dat ook een goede reden om te winnen?
    Doe in ieder geval zo verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik verdien dit omdat ik je volgens mij al 4 maanden volg, we zijn tegelijkertijd begonnen met bloggen ongeveer :-)
    Dit is de retweet: http://twitter.com/MissLanghaar/status/4600387080294400

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super leuke winactie! Ik volg je al best lang maar heb nog nooit echt een reactie achter gelaten. Dit is de RT: http://twitter.com/#!/beautyliefde/status/4600702315794432

    Ik denk dat ik het pakketje wel verdien omdat ik natuurlijk al een tijdje je blog volg, maar ook omdat ik tot m'n nek in het schoolwerk zit, en het erg stressie is. Helemaal nu er een jongen onder de trein is geduwd die ik heel goed kende gister, en nouja, je kan je voorstellen dat ik het even niet meer zo fijn inzie.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een ontzettend goede inzendingen zeg, dit wordt heel moeilijk kiezen.. ben echt onder de indruk!

    @Inez, nee ik heb geen foto's helaas :(

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hee Lotte,

    Superleuk dat je dit doet!
    Sorry, ik heb geen Twitter, dus het moet maar zo!
    Ik weet eigenlijk niet waarom ik dit verdien.
    Ik ben gewoon een meisje van 16, niet ziek enzo, eigenlijk zit me niet vaak iets tegen! Ik vind je blog superleuk, en check 'm ook elke dag. Ik zou het helemaal te gek vinden als ik dit pakketje win, just because I love make-up!

    Liefs Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Vanaf volgende week begin ik met afstuderen van mijn studie voor verpleegkundige. Daarmee ben ik tot de zomer bezig, dit gaat een hele drukke tijd worden. Met zo'n pakketje kan ik mezelf goed verwennen en nog even genieten van de vrije tijd die ik nu nog heb.

    x Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk dat je alweer 4 maanden bezig bent!
    Ik volg je op bloglovin, maar ik heb geen twitter, dus ik kan helaas niet retweeten!
    Ik denk dat ik het pakketje zou moeten winnen omdat ik, na ongev. een half jaar thuis te hebben gezeten (door vroegtijdig stoppen met stage), eindelijk weer lekker naar school ga (ben overgestapt naar een andere opleiding), en eindelijk zelf een stage heb kunnen vinden, (5de stage, maar 1ste leuke) en daar ben ik erg blij mee! En zo'n verwen pakketje zou me natuurlijk nog blijer maken! (wie niet, haha!)

    Je hebt een leuke blog, en ik blijf je zeker volgen!
    Liefs, Suzanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik heb je winactie even geRT op twitter! met plezier ofcourse! (xNadiaBbii)

    Ga je vanaf nu ook volgen op bloglovin!
    Er doen precies heel wat mensen mee, maar hopelijk heeft iedereen evenveel kans : eigen blog of geen eigen blog.

    Zou dit echt dolgraag willen winnen, dus hopelijk is het lot me goed gezind :)

    doe in ieder geval zo verder met je site!

    liefs Nadia xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe mee aan je winactie =D !!!
    Heb eigenlijk nog nooit rituals producten geprobeert en ben gek op nagellakjes dus daarom doe ik mee ^__^!

    Ik volg je al een tijdje via bloglovin', je posts zijn makkelijk te lezen en het is leuk =D

    anyways, keep up the good work ^__^!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. cynthia :

    je hebt een super mooie site
    ik vind de artikelen die je schijft goed en leer daar veel van

    waarom ik dit pakketje zou moeten winnen:

    2010 is niet mijn jaar geweest omdat:

    me relatie na 2 jaar uit ging en
    de winkel waar ik werk gaat binnen kort dicht.
    me zusje is ziek geworden en zal lang duren voordat ze weer beter is.
    me buurvrouw is bij een verkeersongeluk om het leven gekomen.

    om toch nog een beetje happy op 2010 terug te kunnen kijken zou ik dit pakketje willen winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ik kan hier nu wel een zeurverhaaltje gaan vertellen,
    dat ik veel ellende heb in mijn leven en dat ik het daarom verdien,
    maar dat heb ik niet,
    en daarom vind ik dat ik dit pakketje verdien,
    omdat mijn leventje mooi op orde is en ik happy ben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hee, erg leuke winactie! Ik ontdek je blog nu voor het eerst, erg mooi! Chapeau. Ik ben je meteen gaan volgens via Bloglovin, om op de hoogte te blijven van je artikels, maar toen kwam ik deze winactie tegen dus dacht ik : gelijk meedoen ;)

    Waarom ik dit pakketje verdien? Hm, ik denk dat iedereen wel iets goed en misschien ingewikkeld kan verzinnen om dit geweldige beautypakketje te winnen, maar bij mij is het heel erg simpel. Net zoals veel meiden houdt ik van beauty, en alles omtrent dit onderwerp, en daarom vind ik het ook geweldig om dingen te testen! Toen ik de producten op de foto zag was ik meteen erg benieuwd naar wat voor resultaat ze zouden geven :)

    x Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik kom je site ook net tegen maar vind m erg leuk :)

    Er staat bij ons ook een artikel over je winactie :)

    Waarom ik moet winnen, ehm tja ik kan wel een verhaal op hangen dat mn tentamens shit gingen enzo, en dat is ook zo :P
    Maar ik vind het gewoon heel erg leuk om een pakje te krijgen, voel me dan net jarig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  37. heeeej ik wil graag hieraan mee doen :) ik volg je ook via bloglovin ik wil dit winnen omdat ik net heb gehoord dat ik ben aangenomen bij me stage adress maar dat wil wel zeggen dan ik dan 5,5 maand in spanje( en daaarna nog wss een keer 6 maanden in amerika ) zit zonder familie enz en moet werken van 9 uur sochtends tot 12 uur savonds en 1 dag in de week vrij het lijkt me super vet maar wel zwaar daarom wil ik nu nog relaxen nu het nog kan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oeh spannend! Wanneer is de uitslag precies ? I love to follow you! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Heee! Ik volg je optwitter mijn twitter is;
    Kiimmm_ .

    Ik verdien het zelf niet maar ik wil het winnen voor een vriendin. Ze word eindelijk een beetje beter! Ze is heel ziek geweest (ongeveer 6maand) en ze weten nog niet wat ze heeft.. Ze heeft van 4 dingen verschijnzelen .. Doordat ze zo ziek is geweest moet ze haar school jaar weer over doen.. Dat vond ze heel erg en vind ik ook verschrikkelijk voor haar! We zijn blij dat het iets beter gaat en om haar te verrassen! Ze verdient het echt! Ze verdient het! Ze gaat ziekenhuis in en uit en te testen vanalles op haar en niks helpt! Gelukkig knapt ze iets op!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gefeliciteerd met je Blog en je eerste winactie ;)
    Whee, leuk pakketje! Leukle verschillende dingetjes ook allemaal! Ik zou m graag winnen om mezelf een oppepper te geven. Zo een weekje na het nieuwe jaar ben ik een beetje ingezakt, k heb heb superdruk ook weer! Ik heb net mn eerste week school erop zitten, en ben helemaal bang gemaakt met horror verhalen over het examen, Jep, ik ga dit jaar examen doen, VWO6. :) Ik heb er een beetje zin in, maar als ik zie wat ik nog allemaal moet doen?..... :P
    Ennem, stiekem hou ik heel erg van het krijgen van cadeautjes, zeker als het beauty dingetjes zijn, heerlijk! ;)
    Groetjz

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Sorry Laura*, maar deze winactie is al lang verlopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.