donderdag 23 december 2010

Christmas red nails


Met de kerst pakken we helemaal uit en dit geld ook voor je nagels. Ik vind het leuk om tijdens de kerst mijn nagels ook in een kerst tintje te versieren. Ik heb vandaag een soort van nail art, geschikt voor de kerstdagen! Hier heb ik twee lakjes voor gebruikt, namelijk een rode lak en een lakje van Nfu-oh.


Dit zijn de lakjes waar ik gebruik van heb gemaakt. Eerst heb ik mijn nagels gelakt met het lakje van SinfulColors in de kleur: Sweet treat. Dit is een prachtige diep rode kleur, zeer geschikt voor de kerst. Hij is helemaal creamy en er zitten geen shimmertjes of glittertjes in. Hij is goed te gebruiken als basis lakje. Hier over heen bracht ik een topcoat van Nfu-oh aan, een heel mooi flaky lakje. Ik gebruikte de kleur: 047. Ik bracht twee laagjes van deze lak aan. Het lakje van Nfu-oh geeft een heel mooi een feestelijk effect aan de rode nagellak die er onder zit.


Heel simpel om te maken, maar toch heb je feestelijke nagels voor de kerstdagen. Het is net even wat anders!

Wat vinden jullie van mijn kerstnagels en hoe gaan jullie je nagels met de kerstdagen lakken?

Liefs, Lotte

7 opmerkingen:

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.