zaterdag 4 december 2010

Dag Sinterklaasje.


Officieel viert de Sint morgen pas zijn verjaardag. Maar gister vierde ik het al gezellig met mijn hele familie. Bij ons in de familie is het een soort van traditie geworden, dat we elk jaar bij elkaar komen met Sinterklaas. Iedereen is er bij, neefjes, nichtjes, ooms en tantes en ook mijn opa en oma. We trekken lootjes voor elkaar, schrijven een gedicht en maken een surprise. Ook haalt mijn moeder nog wat cadeautjes daar naast. Het was een hele gezellige avond en ik heb veel mooie pakjes gekregen. We hebben lekker gegeten en het was zeker een geslaagde avond. Ik kan al vast vertellen dat ik vooral beautyproducten heb gekregen. Zoals een mascara, 88 matte pallet en twee andere palletjes. Ik zal alles binnenkort wel even laten zien. Ik ben erg benieuwd hoe jullie altijd sinterklaas vieren en of jullie het wel vieren?

Liefs, Lotte

8 opmerkingen:

  1. Wat gezellig dat jullie het zo traditioneel vieren :) Wij vierde Sinterklaas ook vroeger samen met alle familieleden erbij enzo maar helaas zijn we er wat te oud voor geworden en vieren wij het niet meer ;) We kopen wel nog chocoladeletters enzo :p Leuke cadeautjes heb je trouwens gekregen! Ben alvast benieuwd naar je reviews en foto's ervan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zoooo benieuwd naar je cadeautjes! Ik vier geen sinterklaas... ben meer van de Kerst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt leuk, jou kadootjes! Ben benieuwd! Wij gaan het vanavond vieren, spannend.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vier het niet meer, de afgelopen twee jaar deden we dat wel omdat het zoontje van mijn zus nog gelooft, maar morgen moet ik werken en kan er dus niet heen, dus we blijven thuis dit jaar. Vroeger hebben we het wel gewoon altijd gevierd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk :D met surprises vind ik altijd zo leuk, maar bij ons heeft er altijd niemand zin in :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb er zzoooon zin in, over een paar uurtjes cadeautjes uitpakken!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij vieren het helaas niet,
    Met kerst doen wij altijd cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Wij vieren het niet echt meer, mn zusje en ik geloven niet meer. Dit jaar doen we meer aan kerst!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.