woensdag 1 december 2010

De leukste kerst gala outfits.


Het duurt nog even, maar de kerstdagen komen alweer in zicht. Ik vind dit altijd een hele leuke tijd van het jaar. De winkels liggen weer vol met kerstversiering en de kerstkleding hangt al in de kledingzaken. Ik vind het fijn om hier tussen te snuffelen en de leukste dingen er uit te halen. Rond de kerstdagen zijn vaak ook gala's georganiseerd. Hier wil je natuurlijk op en top verschijnen, daarom heb ik een aantal leuke kerst gala outfits op een rijtje gezet. En het leuke is, alles is verkrijgbaar voor een fijn prijsje!


Op de bovenste foto zie je een strak, zwart strapless jurkje. Ik heb deze gecombineerd met pumps, hier in zitten gouden details. Een grote zwart met gouden armband en je bent klaar. Ik vind gala jurken zelf het mooist, als ze vrij basic zijn. Ik vind het namelijk leuk om ze op te vrolijken met accessoires en mooie pumps.
Dit is een wat meer klassieke kerst outfit, met rood en zwart. Ook dit is een strapless jurkje, alleen is hier de bovenkant rood. Een paar schattige pumps erbij, een rood handtasje en je bent klaar om te schitteren. Ik vind dit erg mooi en het past helemaal bij de kerst.

En dan de laatste outfit. Dit is een wat losser jurkje met zilveren details bij de kraag. Ik denk dat dit jurkje erg geschikt is voor meiden die wat voller zijn, maar voor slanke meiden is 'ie ook prima. Paar mooie high heels er onder, wat zilveren accessoires en je bent klaar. Ik denk dat ik dit zelf de meest geslaagde outfit vind, hier zie ik mij wel een avondje in feesten!

Hebben jullie met de feestdagen ook een gala feest en weet je al wat je aan gaat trekken? Misschien zit hier wat voor je bij.
Alle kleding stukken die ik gebruikt heb, komen van de H&M.

Liefs, Lotte

11 opmerkingen:

  1. leuk gedaan! Ik kan eigenlijk niet kiezen tussen ze allemaal, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb over een paar weken ook een gala.. en dat is een echte gala. Dus smokings en lange gala jurken... en ja, ik heb er ook een :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfits! Ik zou voor de laatste kiezen maar heb helaas geen gala feest ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw mooi gedaan :D
    Leuke outfits!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb geen galafeest gelukkig, ik draag nooit jurkjes, hooguit een rokje. Vind de combinaties wel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij hebben Nieuw-jaarsgala op school. Iedereen komt dan altijd in cocktail jurkjes, maar ik ben eigenwijs en trek als één van de weinigen een lange jurk aan. Vorig jaar heb ik een lange licht blauw/turkooise jurk gekocht. Die heeft aan de bovenkant een korset en onderin is 'ie uitlopend met van de spul dat je rok wijd maakt. Dit jaar heb ik een lange zwarte jurk met een hele open rug. =D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die rood met zwarte jurk is mooi! Zelf heb ik in havo 5 een prachtige galajurk gekregen en helaas maar 1 keer gedragen. Hij hangt nu al jaren in de kast:(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maak je deze altijd op polyvore.com?
    Dat doe ik namelijk wel vaker, en daar lijkt t op! Vraag ik me al best lang af.
    XX

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.