dinsdag 28 december 2010

Donker rode lippen, Top of flop?


Donker rode lippen zijn helemaal hot en het liefst zo donker mogelijk! Vooral de bekende kleur: Rouge noir, van Chanel is hierbij erg bekend. De kleur is erg populair en zie je overal terug komen. Wat vinden jullie nu eigenlijk van deze donkere lippen? Vind je ze top of flop?
Ik ben zelf meer van de nude kleurtjes en draag vooral neutrale kleurtjes op mijn lippen. Ik denk dat de kleur echt bij je moet passen. Mijn vriendinnetje Cynthia kan deze kleur prima hebben en combineert haar donker rode lippen op een prachtige manier. Ik vind dat het bij je moet passen, je moet je er zelf goed bij voelen. Wat vinden jullie?

Liefs, Lotte

Ps. Het artikel van vandaag kwam helaas wat laat online. Dit kwam omdat ik vandaag ben wezen shoppen bij o.a. de Primark, Ugg outlet, Zara en New yorker. Binnenkort een shoplog met foto's!

10 opmerkingen:

  1. Ik vind het best wel mooi, zeker als je het bijbehorende blanke canvas hebt om de dramatische lippen tot hun recht te laten komen (dat is, een mooie jonge huid). Ik kan het zelf niet meer dragen vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het echt super gaaf! ik denk dat het vooral tijdens een feestje erg mooi is

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi :) Maar niet voor mezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het leuk maar enkel als je een mooie gave huid hebt & mooie tanden natuurlijk. Het is wel iets dat je echt moet durven. Kdraag zelf ook meer nude kleurtjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sommigen kunnen het idd goed hebben maar ik zou er vreselijk uitzien denk ik ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het heel mooi en classy, NikkieTutorials heeft er ook een tutorial van gemaakt! Maar het is niks voor mij, ben meer van de nude kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het moet je inderdaad maar net staan,
    ik heb het bij mezelf wel eens geprobeerd maar het staat mij echt niet :p bewaar die lipstick maar voor halloweenfeestjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als het je staat is het mooi maar anders vind ik het niet zo..

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.