zaterdag 25 december 2010

Fijne kerstdagen!


Lieve bezoeksters, Het is vandaag eerste kerstdag en daarom wil ik jullie op deze manier hele fijne kerstdagen wensen. Geniet van deze gezellige, warme dagen! Hoe je het ook gaat vieren, met familie lekker eten of cadeautjes onder boom, geniet er van.
Gister avond heb ik uitgebreid gegeten bij mijn eigen familie en vandaag vier ik het bij mijn vriend. Gezellig met lekker eten en cadeautjes onder de kerstboom. Ik wens jullie hele fijne dagen :)

Liefs, Lotte

11 opmerkingen:

  1. Jij ook een hele fijne kerst lotte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook fijne kerstdagen, Lotte!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje, jij ook gezellige dagen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel! Ook voor jou hele fijne feestdagen en een fabulous mooi 2011!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wens je een vrolijke, tweede kerstdag toe! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij ook lieve Lotte! Ik heb je gemaild net, heb zin om je weer te zien :D

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.