maandag 20 december 2010

Filmpje: Christmas make-up look


Van de week liet ik jullie een aantal Christmas inspiratie make-up foto's zien. Ik heb hiervan één look uitgekozen en deze look ga ik proberen na te maken in dit fimpje. Het is de look van Dior geworden, ik heb me vooral laten inspireren door de prachtige lippen en de gouden kleuren in de ooglook. Ik ben benieuwd wat jullie van deze look vinden! Je kunt de look van Dior hier vinden.
Veel kijk plezier en al vast hele fijne kerstdagen gewenst :)

De kwaliteit van het filmpje wordt nog beter.


12 opmerkingen:

  1. Hele mooie look, en je lippen zijn heel orgineel. Leuk! Ik vind de locatie waarin je filmt ook wat fijner trouwens. Geen idee waarom, maar het lijkt mooier! Jij ook fijne kerstdagen, en een gelukkig en gezond 2011!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie look! waarvan is die grote poeder/blush kwast?? en wil je weer eens een stash filmpje maken????? xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Laura, die blush kwast is van Lotus labels :). Ik wil wel een keer weer een stash filmpje maken, maar dan moet ik eerst alles goed opruimen en uitzoeken, komt in het nieuwe jaar denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke look! Ga ik zeker met kerst proberen.
    Welke kwast gebruik je voor in de arcadeboog?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. yeah die vond ik het mooist en het staat je echt super mooi!
    merry christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dat je zo'n leuke stem hebt om naar te luisteren! ^^ Leuke look!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk! echt prachtig. en je hebt inderdaad een hele fijne lieve stem om naar te luisteren

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie look! Die gouden lipstick is grappig, maar lijkt me voor het rest van het jaar onbruikbaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.