woensdag 8 december 2010

Happy birthday to Vera!


Hieper de piep Hoera, m'n kleine zussie is alweer 17 jaar! Jullie kennen Vera natuurlijk al een beetje, ze helpt me namelijk af en toe met leuke outfit foto's en ooglooks. Ook helpt ze me soms met het uittesten van nieuwe producten. Niet te geloven dat ze alweer 17 jaar is geworden, ik kan me de dag van haar geboorte nog goed herinneren. Daar lag je ze met haar kale koppie! En kijk is even aan wat voor dametje het nu is. Ik ben super trots op d'r en wens haar een hele fijne en leuke verjaardag. Zaterdag gaat ze het vieren met vrienden en dan wens ik haar extra veel plezier ;)!

Liefs, Lotte

9 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd Vera!!!
    en wat voor cadeaus heeft ze gekregen?
    fijne verjaardag toegewenst Vera!
    tot vrijdag :)

    x Pien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Vera!
    Leuk om te zien dat je zoveel om je zusje geeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Vera!
    Maak er een leuke dag van! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vera gefeliciteerd, zaterdag word vast weer gezellig!
    'xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lief stukje! gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat lief dit artikel, lotte!
    gefeliciteerd vera :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd aan je zus Vera! Hoop dat ze een geweldige dag heeft :D

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.