maandag 6 december 2010

How to get Nude lips


Nude lips zijn lippen die er heel neutraal en bijna kleurloos uit zien. Wanneer ik looks zie met nude lips, ben ik elke keer weer verbaasd over hoe mooi dat eigenlijk is. Wanneer je een heftige ooglook draagt, zijn nude lips prachtig. Wanneer je wat opvallende blush draagt, zijn nude lips ook prachtig. Wanneer ik meiden zie met nude lips, vind ik het keer op keer weer mooi staan. Ik wil jullie laten zien, hoe ik bij mezelf altijd nude lips maak. Ik heb van mezelf erg gepigmenteerde lippen, ze zijn vrij rood. Wanneer ik dan een mooie gloss of lipstick draag, komt de kleur niet altijd mooi over. Maar wanneer ik eerst nude lips maak en daarna de gloss of lipstick aan breng, staat het vaak veel mooier. Wanneer ik nude lips maak, haal ik als het ware de kleur uit mijn lippen.


Modellen met nude lips. Ik vind vooral de lippen van model 1 erg mooi, er zit een mooi glansje over heen.

Wanneer je nude lips wilt maken, is het belangrijk om je lippen goed te scrubben. Je wilt namelijk geen velletjes op je lippen zien zitten. Breng daarna heel lichtjes een verzorgend product op je lippen aan, zodat ze niet uitdrogen. Maar let er wel op dat je niet te veel op brengt.
Nu kun je er voor kiezen om de Lip erase van MAC aan te brengen, dit is een product die erg geschikt is voor nude lips. Maar helaas heb ik dit product zelf niet, daarom doe ik het op een andere manier.


Dit zijn de producten die ik gebruik, om nude lips te maken. Meestal breng ik foundation aan op mijn gezicht, dit doe ik dan met de Beautyblender. Er zit dan vaak nog wat foundation op mijn Beautyblender en ik dep de restjes foundation op mijn lippen. Hierdoor verdwijnt de kleur uit mijn lippen en hebben mijn lippen dezelfde kleur als mijn gezicht. Ook kun je er voor kiezen om concealer te gebruiken.
Het enige wat ik dan nog doe, is een laagje Rosebud salve aanbrengen. Dit zorgt voor een mooi glansje.


Hier draag ik een look in combinatie met nude lips. Deze ooglook vind ik zelf best heftig, met de roze tinten. Daarom vond ik het mooi om hier nude lips bij te combineren, op deze manier gaat alle aandacht naar mijn ogen.
Ik ben fan van nude lips en heb ik jullie ook kunnen overtuigen?

Liefs, Lotte

11 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik heb van mezelf heel wisselende lippen. Soms zijn ze heel gepigmenteerd en soms hebben ze haast geen kleur. Maar toch hele handige tips, ik vind het zelf ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi! ik doe het zelf ook meestal zo maar dan nog met een nude gloss erover i.p.v. lipbalm
    (vraagje: zou je weer eens een stash filmpje willen maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het altijd super maaar mij lukt het nooit, omdat ik lijntjes in me lippen heb.
    maaar het staat je prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het ook altijd zo mooi! Elke keer zie ik de beautyblender weer, en elke keer denk ik; ik wil hem oooook! ik ga hem voor kerst vragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook zeker fan van nude lips!!! Maar ben niet zo van foundation/concealer op mijn lippen... het droogt me lippen toch wel uit, vooral nu met dit weer. Maar ik heb daarentegen een mega verzameling nude lippenstiften, dus dat komt ook weer elke keer goed :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi! Helaas heb ik altijd velletjes of wondjes die niet weggaan door te scrubben..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan! Ondanks dat ik scrub houd ik toch altijd velletjes :(

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede uitleg, gelukkig wist ik al maar het is leuk om te lezen hoe andere het doen =) Het staat je goed trouwens, nude lips zijn mooi D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede truc!! Het staat je zoooo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede tip, erg mooi, ga het proberen!

    x camilla

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.