dinsdag 14 december 2010

Inspirerende kerst looks.

Campagne foto kerstcollectie Dior

De kerstdagen komen steeds dichter bij. Ik vind het leuk om me voor deze dagen helemaal uit te leven met mijn make-up, ik probeer de mooiste creaties te maken. Ik vind dat mijn make-up er met deze dagen net wat spectaculairder en mooier uit mag zien. Spelen met glitters, kleuren en opvallende ogen, ik ga er voor! Om al een beetje in de stemming te komen, heb ik een aantal looks uitgekozen van bekende merken, die mij inspireren. Ik ben ook van plan, om één van deze looks na te maken. Ik kan alleen nog niet kiezen!

De bovenste foto komt uit de campagne van de kerstcollectie van Dior. Ik vind vooral de lippen prachtig. Het zijn donker rode/roze lippen met een gouden glansje. Echt prachtig!

Campagne foto Rebel chic kerstcollectie Pupa

Deze look van Pupa vind ik ook erg mooi. De donker rode lippen, die bijna naar het zwart neigen, maken de look helemaal af. Prachtig voor de kerst en de ooglook past hier goed bij.

Campagne foto kerstcollectie Chanel

Deze look van Chanel vind ik echt super mooi. De bruine ooglook springt er voor mij uit. Hij is misschien wat neutraal, maar het is wel een look die makkelijk te maken is en wat mij ook erg mooi zal staan. De prachtige blush, de roze lippen en de roze nagels, maken deze look compleet. Ik zie mezelf al helemaal zitten aan het kerstdiner.

Welke look vinden jullie het mooist? Welke look raden jullie me aan om na te maken?

Liefs, Lotte

12 opmerkingen:

  1. ik vind de eerste look mooi :)
    maak die maar na :)
    kvind goud mooi met de kerst het is ook niet toe much maar ook niet saai en er zitten ook bruin tinten in die je heel mooi staan :)
    en de lippen zijn ook mooi niet te maar mooi :)
    x pien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die onderste!! Maar dat komt ook omdat ik niet van donkere lippen hou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 1 of 3, mooie kleurtjes
    't andere een beetje too much! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de bovenste look het mooist! Leuk idee om een look na te maken voor de kerst!
    xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze allemaal wel mooi, maar die van Dior springt er toch uit. Die lippen zijn prachtig, wangen mooi geshaped (??) en mooie oogschaduw. Ik denk dat ik zelf die look na ga maken, goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die van chanel, die met die roze lippen en nagels ik echt kei mooi!! die zou ik nog wel dragen, die andere niet! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De derde look lijkt mij zeer leuk om na te maken, maar de eerste ook. Hmmm. Als het van mij afhangt ga dan maar voor de derde. Het model heeft een prachtige lipkleur op!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan eigenlijk niet kiezen, maar omdat ik 2 een beetje to much vind om met mijn opa en oma aan het kerstdiner te zitten en 3 een beetje te neutraal vind zou ik toch echt voor 1 gaan. Ik vind die ook echt classy, maar ja dat is mijn mening.
    Veel succes met kiezen.

    X elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die van Chanel vind ik het mooiste <3

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.