donderdag 16 december 2010

kerstvakantie!

Eindelijk is het dan zo ver, ik heb kerstvakantie! Ik heb echt lopen aftellen en nu kan ik eindelijk genieten. Ik heb het de laatste tijd erg druk op school en zag door de bomen het bos niet meer. Maar nu kan ik lekker relaxen en mijn huiswerk inhalen. Ik ga ook lekker veel leuke dingen doen, want dat mag wel weer een keer :). Met kerst ga ik gezellig met familie eten en ik ga ook nog leuke dingen doen met vriendinnen. Wat staat er bij jullie in de planning, deze vakantie? Hebben jullie er ook zo naar uit gekeken?

Liefs, Lotte

8 opmerkingen:

  1. Nog 1 stage dag en dan ook eindelijk vakantie!
    Ik vier mijn verjaardag in de vakantie, en kerst vier ik ook met familie en oud & nieuw met vrienden. Tussendoor met vriendinnen afspreken etc..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk voor je dat je eindelijk vakantie hebt :D Geniet ervan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet ervan meid. Zelf moet ik nog een week, want ik woon in Brabant. Zelf ga ik in de vakantie skiën en leuke dingen doen met vriendinnen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn hé, eindelijk vakantie ;-)
    Ik moet gewoon hard doorwerken, maar dat is niet erg :) Geniet van je vakantie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja en of ik er naar uitkeek, sinds vandaag heb ik ook vakantie en ik ga morgen voor 2 weekje naar portugal :). heb er zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yes, vakantie! Ik ga vaak op madamlotte.blogspot.com kijken! :) Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moet gewoon werken... en in december hebben we het altijd mega druk, dus geen vrije dagen opnemen... helaas :(

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.