zaterdag 11 december 2010

Klaar om in de sneeuw te wandelen?


In de afgelopen tijd is er al aardig wat sneeuw naar beneden gevallen. Ik haat de winter en alles wat daar bij komt kijken, de sneeuw mag van mij daarom nog wel even weg blijven. Maar helaas de sneeuw zal niet naar mij luisteren en zal deze winter nog vaak te voorschijn komen. Een nog grotere ramp is voor mij het lopen door de sneeuw. Het is glad en vies en daarom zijn een paar goede laarzen een must have. Ik heb een aantal leuke en trendy snowboots op een rijtje gezet. Ze komen van de Dolcis en van Zalando.

Liefs, Lotte

12 opmerkingen:

  1. Haha, ik heb ook net snowboots gekocht. Eerlijk gezegd heb ik echt een hekel aan die dingen, maar nu heb ik best hele leuke gevonden. Deze hierboven zijn ook erg leuk! Vooral die met dat rendieren printje vind ik echt heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie snowboots zitten er tussen! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook wel sneeuwlaarsjes maar hopelijk zal het niet teveel meer sneeuwen deze winter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind alleen linksboven mooi eerlijk gezegd, de rest vind ik echt lelijk, maar ieder zijn eigen smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leeuk! Ik wil ook sneeuwlaarsjes, maar helaas hebben ze die vaak niet in (vrouwelijke vorm) mijn maat :P

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeee daarv komt me iets bekend voor!! Ik heb die laarzen helemaal links bovenaan in het donkerbruin!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha ik heb die grijze met kraaltjes van de dolcis in het zwart ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zitten echt leuke snowboots tussen. maar heb net nieuwe

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk artikeltje, maar wil je weer eens een staSH FILMpje maken?? xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Meeste snowboots vind ik lelijk maar ik heb erg leuke look-a-like snowboots van de bristol. Glijd ik tenminste niet uit en het is lekker warm!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.