vrijdag 17 december 2010

Leuke sieraden bij Bubba with glasses

Kennen jullie deze leuke webshop met sieraden al? Bubba with glasses is webshop met hele leuke en originele sieraden voor een klein prijsje. Ze hebben hele leuke sieraden voor ieder wat wils. Op dit moment hebben ze een speciale kerstcollectie, met mooie kettingen en oorbellen. Ik verbaas me iedere keer weer om de lage prijzen, als je op de webshop komt, moet je gewoon wat kopen!

Ik heb zelf ook een bestelling geplaatst, ik koos voor een paar oorbellen en een ring. Kijken jullie mee?


De oorbellen zijn lekker groot en ik vind vooral de blauwe kleur zo mooi. Het is een hele mooie donker blauwe kleur. Ik ben ontzettend benieuwd hoe ze in het echt zijn! Ze kosten 4 euro.

Ook kocht ik een grote ring, is die niet gaaf? Ik was een hele tijd opzoek naar zo'n ring, maar ik had nog niet een mooie gevonden. Ik heb nogal kleine vingers, daarom kon ik er nooit één vinden in mijn maat. Deze kun je zelf op maat maken, dus hij past sowieso. Voor deze ring heb ik 4,50 betaald.

Ik vind het een fijne webshop met mooie sieraden. Je kunt helaas nog niet betalen met Ideal, maar het vooraf overmaken is zo gebeurt. Ze hebben een beperkt aantal op voorraad, dit zorgt er voor dat je origineel blijft!
Hebben jullie al sieraden van Bubba with glasses in jullie bezit? Ik ben benieuwd.

Liefs, Lotte

9 opmerkingen:

  1. Jep! Super leuke webshop he :)
    Had zelf toevallig ook van de week foto's en een stukje online gezet ;)

    Ik vind die ring écht heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ring is echt geweldig<33 Ik heb de webshop al op meerdere blogs gezien en ik ga ook maar eens iets kopen. Ik wordt helemaal enthousiast van al die reviews!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die ketting met turqoise steen erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben altijd net te laat als ik iets wil bestellen haha, dan is het al uitverkocht :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Had er al eerder over gelezen op andere blogs en ze hebben best mooie sieraden ja :D Ik vind de blauwe oorbellen die je hebt gekocht erg mooi! :-) Veel plezier met je nieuwe sieraden! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben helemaal verslaaft aan deze sieraden-webshop: http://www.sieradenkistje.nl/
    Ik ben verliefd op de ringen en kettingen!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.