vrijdag 24 december 2010

Leuke sieraden webshop: Sieradenkistje.nl


Toen ik laatst een artikel schreef over de sieraden van Bubba with glasses, kreeg ik van Maddy de tip om eens te kijken naar de webshop van Sieradenkistje.nl
Ik ben dol op internet shoppen, dus ik ben direct een kijkje gaan nemen. En oh dames, wat is dit een prachtige webshop. Van die prachtige kettingen en ringen krijgen je echt een 'hebben' gevoel!


De webshop verkoopt vooral heel veel romantische sieraden, denk bijvoorbeeld aan roosjes, vintage kettingen en oude horloges. En wat vooral zo leuk is, ze hebben er zo veel verschillende soorten kettingen en ringen. Je kunt gewoon niet kiezen, ze zijn allemaal super mooi. De prijzen van de sieraden vielen me ook reuze mee. Wanneer ik een cadeautje nodig heb, ga ik zeker bij deze webshop wat bestellen.

Een aantal kettingen die ze verkopen.

Een aantal ringen die ze verkopen.

Wat vinden jullie van de sieraden van Sieradenkisje.nl? Kende jullie de webshop al?
Ik ben in ieder geval laaiend enthousiast, wat een gave dingen hebben ze!

Liefs, Lotte

10 opmerkingen:

  1. Super gaaf zeg! Straks ook eens even kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. in 1 woord: PRACHTIG
    Echt supermooi,
    Ik kende deze shop ook nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk! Wil ze allemaal wel hebben haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. YES! Eindelijk een NL webshop die de vleugeltjes-ring verkoopt!
    Me happy! THANKS!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige spulletjes! Ga snel even op de site kijken, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh, zitten mooie en leuke sieraden tussen ja :D Bedankt voor de tip !:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, wat lief allemaal. Die met dat bolle glas vind ik echt schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. superleuke tip!
    ik ga zeker even een kijkje nemen(:

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. waauw wat mooi zeg!!
    zeker een goede aanrader! thanks!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.