vrijdag 24 december 2010

L’Oreal Volume Million Lashes Mascara


Tijdens Sinterklaas kreeg ik deze mascara. Ik heb hem nu een tijdje mogen uitproberen en vandaag vertel ik jullie wat ik er van vind.
Deze mascara belooft onze wimpers meer volume te geven, gespreide wimpers en vooral een million lashes look. Ik ben benieuwd!

Eerst wil ik even vertellen wat ik van de buitenkant van de mascara vind. Ik vind de verpakking erg chique ogen, een strakke huls van goud. Hij oogt erg luxe en zeker niet goedkoop.


Het borsteltje vind ik best bijzonder. Hij is van rubber en vooral erg groot. Ik vind dit zelf heel prettig werken, ik krijg bijna al mijn wimpers in één keer zwart.
In de binnenkant van de mascara zit een doseersysteem, dit zorgt er voor dat er niet te veel mascara op het borsteltje komt en helpt klonteren verkomen. Dit werkt echt super goed bij mij, ik krijg inderdaad een stuk minder klontjes en zit precies genoeg mascara op het borsteltje.


Op de foto hierboven kun je het resultaat zien. Op de bovenste foto draag ik geen mascara en op de onderste foto draag ik de Volume million lashes mascara.
Ik heb van mezelf hele dunne en korte wimpers. En vooral heel weinig wimpers. Wanneer ik mascara op doe, krijg ik dan ook snel klontjes en te dikke wimpers. Met deze mascara gebeurt dit totaal niet. Op de bovenste foto ben ik één keer met het borsteltje over mijn wimpers gegaan. Normaal gesproken zie ik dan bijna nooit verschil, maar bij deze mascara is dit eigenlijk al meer dan genoeg. Ik zou ook nog een laagje kunnen aanbrengen, maar voor overdag vind ik dit prima.
De mascara spreid mijn wimpers heel mooi, geen million lashes effect, maar dat is ook onmogelijk bij die paar wimpertjes die ik heb ;)


Ik kan alleen maar enthousiast zijn over deze mascara. Hij spreidt mijn wimpers, geeft ze volume en lengte. Het enige nadeel is misschien dat ze niet goed gaan krullen. Maar goed, ik gebruik toch altijd eerst mijn wimperkrultang.

De mascara kost 17 euro, dat lijkt misschien veel, maar hij is het mij meer dan waard! Hij is te verkrijgen bij de drogist.
Hebben jullie ervaring met deze mascara en zijn jullie ook zo enthousiast?

Liefs, Lotte

10 opmerkingen:

  1. Volgens mij is het inderdaad een hele fijne mascara. Ik hoor er meer goede reacties over!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoor er inderdaad ook veel positieve dingen over. Moet hem snel maar eens gaan aanschaffen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je krijgt er idd mooie wimpers van! Ik heb 'm nog nooit gebruikt, maar ik ben nog steeds enthousiast over mijn Maybelline Define-a-Lash mascara!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit! Alleen minpuntje voor mij dat ze op dieren testen helaas :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind volume eigenlijk wel tegenvallen... maar ben er echt nieuwsgierig naar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor de review, Lotte! Ik ga hem misschien kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie juist meer aan elkaar geplakte wimpers?! Voor mij is dat echt aan elkaar geplakt en ook ik heb mini wimpers die zelfs per haartje verschillen van lengte en ook van de afstand die er tussen zit en met een goedkope mascara van essence krijg ik ze meer uit elkaar dan die van jou op de foto.. niet gemeen bedoeld maar dat moest ik toch ff kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.