vrijdag 31 december 2010

Mijn favorieten van 2010


Het jaar 2010 is nu echt bijna aan zijn einde gekomen en daarom wil ik jullie graag laten zien, wat mijn favorieten van het afgelopen jaar zijn. Mijn favorieten bestaan vooral uit beauty producten, maar ook uit een mooie ketting en mijn liefdevolle Uggs. 
De meeste producten die je voorbij ziet komen, heb ik al eens een review over geschreven. Daarom ga ik nu niet uitgebreid bij stil staan.


Hier zie je al mijn favorieten bij elkaar. Ik heb voor dingen gekozen waar ik het afgelopen jaar veel gebruik van heb gemaakt.


Aller eerst natuurlijk mijn Uggs. Waar was ik zonder ze geweest? Ik kocht ze in oktober en van af de dag dat ik ze had heb ik ze bijna niet meer uit gedaan. Oke, misschien een beetje overdreven. Maar ik kan echt niet meer zonder ze en ze hebben mijn voeten al veel warmte geboden.


Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn ouders het 88 Metal mania pallet. Een prachtig pallet met verschillende kleuren, waar een metallic glans over zit. Ik gebruik dit pallet bijna dagelijks en ik kan er veel verschillende looks mee maken. De kleuren uit dit pallet zijn echt prachtig, ik kan er vele kanten mee op.


Op deze foto zie je nog meer favorieten. Hier zie je bijvoorbeeld mijn favoriete parfum: Vintage van Kate Moss. Dit is echt een heerlijke geurtje en ik gebruik hem bijna iedere dag. Een lekkere, frisse geur.
Die stukken zeep die je ziet liggen, komen van mijn Shampoo bar. Hier heb ik ook al veel over verteld, ik ben fan! Deze shampoo bar komt van de Beauty Bakery en geeft mijn haar de volume die ik nodig heb.
Ook mijn twee favoriete foundations mogen niet ontbreken. De Studio sculpt van MAC en de Healthy mix foundation van Bourjois. De Studio sculpt gebruik ik vooral in de winter en de Healthy mix vooral in de zomer. Beide werken erg prettig en drogen mijn huid niet uit.
Mijn favoriete blush en bronzer hebben jullie ook al meerdere keren voorbij zien komen. Mijn favoriete blush is van Gosh, in de kleur electric pink. Mijn favoriete bronzer is die van de Jip en Janneke lijn van de Hema, dit is voor mij gewoon de perfecte kleur.
Mijn favoriete mascara heb ik pas ontdekt, namelijk de Volume million lashes van L'oréal.


De lakjes van Catrice mogen in mijn lijstje niet ontbreken. Catrice kwam afgelopen jaar met de nieuwe lijn nagellakjes en ik was direct fan. Mijn favorieten zijn: Sold out forever en Hip queens wear blue jeans. Mooie kleuren met een prachtige shimmer.
Mijn beautyblender is mijn beste vriend. Ik heb hem een tijd geleden gekocht en ik van af dat moment kan ik niet meer zonder. Met mijn beautyblender breng ik nu elke dag mijn foundation aan.
Een favoriete lipgloss voor mij is die van Benefit, de ultra shine lipgloss. Hij geeft een prachtige, frisse, roze kleur aan mijn lippen. Ik gebruik hem erg vaak.
Tot slot zien jullie rechts onder in een prachtige ketting. Deze kreeg ik van mijn vriend met kerst. Ik vind het echt een hele mooie ketting, je kunt hem open maken er een foto in zetten. Hier ben ik heel blij mee en daarom staat hij er bij.

Dit waren mijn favorieten! Wat zijn jullie absolute favorieten van het afgelopen jaar?

Liefs, Lotte

7 opmerkingen:

  1. superleuk :D
    wanneer kwamen je nieuwe uggs online?
    ik heb nu vandaag eindelijk een blog gemaakt, wat ik dus al heel lang wilde doen haha. door jou ben ik beautblogs gaan volgen dit jaar, perongelijk kwam ik op je site en ik ben nu verslaafd. thanxxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @JustRoos, m'n artikel over m'n nieuwe Uggs staat al online, moet je even naar beneden scrollen ;) En wat leuk dat je door mij beautyblogs bent gaan volgen, blijven doen he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe dingen, healthy mix is inderdaad super. En nu heb ik zin om die mascara ook uit te proberen ;).

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.