woensdag 29 december 2010

Nieuwe collectie H&M


Terwijl er buiten nog aardig wat sneeuw ligt en wij met een warme choco voor de kachel zitten, staat de nieuwe collectie van H&M alweer online. Zoals ik al eerder liet weten, ben ik geen fan van de winter. Ik vind het daarom ook heerlijk om al die voorjaars items te bekijken. Ik krijg spontaan zin in de lente! Het zonnetje dat weer gaat schijnen, de bloemetjes die uit komen.. Heerlijk! Ik heb voor jullie een aantal favoriete items uitgekozen, uit de nieuwe collectie van de H&M.

Liefs, Lotte

6 opmerkingen:

  1. Prachtig he! Ik ben er echt zo verliefd op op de nieuwe collectie! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh daar zijn de bikini's weer! Ik droom al helemaal weg van de zomer haha :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk topje, mooi armbandje en leuke jas! :) Leuke bikini trouwens ook :D Ben alvast benieuwd naar de gehele collectie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kreeg gisteren ook het boekje weer binnen, en ik ben nu al verliefd op de halve collectie. Vooral de jurkjes en bikini's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb met die blouse in mijn handen gestaan inde winkel, en hij is echt fel in RL :O

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi!! Vooral dat blauwe blousje en die bikini. Apart bikinibroekje...

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.