vrijdag 17 december 2010

Nieuwe winter laarsjes.


Ik was van de week even in de stad en toen zag ik deze schattige laarsjes staan. Het zijn korte zwarte laarsjes met nep bond aan de boven kant. Ik paste ze aan en ze zaten al gegoten. Ze waren afgeprijsd naar 50 euro en ik kon ze echt niet laten staan, dus ik nam ze mee. Ik was al een tijdje opzoek naar zwarte laarzen, maar ik had het perfecte paar nog niet gevonden. De Uggs die mijn klasgenootje mee wilde nemen, waren er niet. Dus ik vond dat ik dit paar laarsjes wel verdiend had! Haha..


Zijn ze niet leuk? Ze zijn niet van echt leer, maar dat maakt mij niet zo veel uit. Ze zijn als nog lekker warm en ik vind ze er heel leuk uit zien. De laarsjes kan ik bij veel verschillende outfits combineren. Ze passen leuk onder een jurkje of rokje, maar passen ook goed bij een jeans. Morgen komt er een outfit of the day online, met deze laarsjes.

Ik kocht de laarsjes voor 50 euro bij de Dolcis.

Liefs, Lotte

13 opmerkingen:

  1. superleuke laarsjes!
    Geniet ervan, je zult ze hard nodig hebben met dit winterse weer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke Laarzen! Ik wil ze ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die heb ik ook! met grijs bont en ook zwart. mm, tegen mij zeiden ze dat ze wel van leer waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke laarsjes!
    Ik moet alleen wel zeggen dat ik persoonlijk echt nooit meer schoenen/laarzen koop bij de Dolcis.

    Heb daar 1/2 maanden geleden laarzen gekocht van 130 euro, en ze zijn nu al kapot aan het gaan terwijl ik ze amper gedragen heb..

    Ik hoop dat die van jou het langer volhouden! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeh dat zijn nog eens leuke winterlaarsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke!
    Wel zonde dat je de Uggs niet kon krijgen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt leuke winterlaarsjes! :-) Veel plezier ermee! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooooooohh ze zijn echt zoooo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi met dat blont! Eigenlijk vind ik ze leuker dan uggs :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt hele leuke laarsjes Lotte! Ik vind ze ook leuker dan uggs, eerlijk gezegd

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.