zaterdag 18 december 2010

Outfit: Let it snow!


De laatste dagen is er weer heel wat sneeuw gevallen, het enige voordeel van de sneeuw is dat je er mooie foto's van kunt maken. Daarom heb ik vandaag een outfit of the day in de sneeuw! Ik vond het wel een mooi effect geven.
Ik laat jullie een outfit zien, die ik graag op een koude dag draag. Het is een vrij simpele outfit, het zit lekker en is vooral lekker warm.


Het is op de foto niet heel duidelijk te zien, maar ik draag een jeans legging, met daarop een lang zwart shirt. Hierover draag ik een hele grote kol van de Pieces, die is echt heerlijk warm. Ik combineer deze outfit met mijn nieuwe laarsjes en op de foto hierboven draag ik er ook een warme muts bij. Ik ben dol op sjaals, een warme kol en mutsen. Ze geven me de warmte die ik nodig heb en het staat ook nog eens leuk. Verder draag ik een grote, brede armband.


Wat dragen jullie het liefst met dit koude weer?

Liefs, Lotte

12 opmerkingen:

  1. Leuke outfit. Ik vind je haar echt heel mooi op deze foto's! Komt dat nou door dat spul (haha, ik weet niet meer wat het precies was) waar je laatst een review over had geschreven?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Fé, dank je wel :) Het komt gedeeltelijk door de shampoo bar, maar ook omdat ik van mezelf al wel slag heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! En wat een leuke foto, die laatste. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit! En je hebt zulk mooi haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfits en super mooie foto's!
    ik draag het liefste mijn warme grijze trui met een zwart rokje en een legging (met laarzen). De trui heeft een wijde col, lekker warm dus!

    Maar sinds vandaag heb ik het helemaal gehad met de sneeuw en gladheid. Toen ik naar m'n werk liep gleed ik uit en jawel hoor.. pols zwaar gekneusd..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele leuke outfit! ik zou er alleen nog een vestje over aan doen, dit lijkt me nog vrij frisjes, alhoewel de sjaal natuurlijk over je schouders valt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke winter outfit! Vind je muts superleuk ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk leuk :) Het aller liefste draag ik laarzen met een legging en warme trui :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super leuk kwil ook nog een leuk mutsje :)
    ik draag het liefst een legging met een een jurkje of laagjes :)
    of met joggingspak op de bank mmm haha
    xx pien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie outfit! Maar ik heb voorlopig meer dan sneeuw genoeg gezien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk!
    Vooral je muts is super!
    Waar heb je die vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @Anoniem, die muts heb ik vorig jaar bij de Hema gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.