zondag 19 december 2010

Pieces nagellakjes


Ik heb al een tijdje een aantal pieces naggellakjes in mijn bezit, vandaag wil ik ze voor jullie reviewen. Ik heb drie lakjes in de kleuren: Coukie dough (een bruine kleur), Parisian mints (een mint kleurtje) en Stardust (een topcoat met zilveren sterretjes). De lakjes kosten 2,95 per stuk en zijn verkrijgbaar bij de Pieces. In één flesje zit 10 ml nagellak.


Ik vind de flesjes van de nagellak erg leuk, ze zijn vierkant, met een matte zwarte dop. Hierop staat het logo van Pieces. Ik vind ook dat Pieces leuke kleurtjes in het assortiment heeft zitten, niet van die standaard nagellak kleuren. De vierkante dop werkt wel wat vervelend wanneer ik de lak wil aanbrengen, een ronde dop kun je makkelijker vast houden.


Ik ga beginnen met het mint kleurtje: Parisian mints. Mint kleurtjes kennen we natuurlijk al wel, maar dit kleurtje is net even wat anders. Hij is lekker fris, groen en lekker creamy. Ik vind het een mooi kleurtje, die je nagels er fris uit laten zien. Het is wel een kleurtje waar je van moet houden, maar ik hou er zeker wel van. Hij dekt in drie laagjes, dat viel me wel wat tegen. Want drie laagjes vind ik eigenlijk net wat te veel. Het lakje droogt wel heel snel en dat vind ik een plus punt, op deze manier zijn die drie laagjes ook zo droog.


Hier draag ik het mint kleurtje met daar over de topcoat met zilveren sterretjes: Star dust. Ik vind dit een hele leuke topcoat, leuk voor de kerstdagen. Wel is het een heel klusje om de lak aan te brengen. Je wilt natuurlijk dat de sterretjes mooi op je lak gaan zitten, daarom is het wel een precies werkje. Je kunt deze lak niet als een normale lak aan brengen, want dan heb je of te veel sterretjes of helemaal niets. Wel vind ik de sterretjes een leuk effect geven.


Tot slot Cookie dough. In het flesje zie dat de kleur niet zo goed gemengd is, daarom wist ik ook niet zo goed welke kleur er op mijn nagels zou komen. De kleur pakte op mijn nagels namelijk veel donkerder uit. Op mijn nagels is het een warme, chocolade bruine kleur. Helemaal creamy en zonder shimmer. Prachtig kleurtje! Ik hou echt van bruin tinten en door dit lakje krijg ik echt zin in chocola.. Haha. Dit lakje dekt al bijna in één laagje, maar in twee laagjes dekt hij helemaal perfect. Ook deze is heel snel droog.

Ik ben over deze lakjes van Pieces erg tevreden. Het zijn mooie kleuren en de kwaliteit valt me reuze mee.
Hebben jullie ook ervaring met Pieces nagellakjes en welke raden jullie me aan?

Liefs, Lotte

17 opmerkingen:

  1. Hmm, ik vind eigenlijk de twee eersten nogal kinderachtig lijken... Maar Cookie dough is echt heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ik dacht dat Cookie Dough een parelmoer glans had door de inhoud maar als je hem op hebt is het echt een hele mooie chocola bruine kleur :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Elisa, Oke dat is jouw mening. Maar wat is er kinderachtig aan een mint kleurtje?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, die sterretjes zijn echt geweldig!! Misschien vinden sommige mensen ze een beetje kinderachtig, maar ik vind het juist wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nice ja net chocolade jammie!!!
    mint is hot de nieuwe kleur qwa lakjes dit seizoen!
    jammer dat die lakjes mij niet staan :)
    x pien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooo die met die sterretjes wil ik ook! maar ik kan hem nergens meer vinden! :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die sterretjes zijn heel leuk :D

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahhh, die mint kleur is echt prachtig en met die top coat is ie zooo leuk! :D Echt wel voor de feestdagen leuk die top coat :) De verpakking ervan is trouwens inderdaad leuk :) Bedankt voor de swatches! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je nagels lijken op M&Ms, hihi, leuk kleurtje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat chocoladebruine lakje is echt gorgeous! Ik ben ze onlangs nog tegen gekomen, de Pieces nagellakjes, maar gene meegenoemen *beklaagd zich dit enorm* Misschien toch maar es terug gaan dan...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kleurtjes, ik heb er ook een paar! Bevallen echt heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind de sterretjes echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. in Utrecht in de pieces winkel kan ik ze niet vinden :(.

    wel leuke kleurtjes !!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.