vrijdag 10 december 2010

Pink/brown ooglook


Vandaag wil ik deze look met jullie delen. Deze look droeg ik in het filmpje, waar ik mijn Sinterklaas cadeautjes liet zien. Ik vond het zelf een geslaagde look. Voor deze look heb ik gebruik gemaakt van mijn 88 Matte pallet, deze kreeg ik toevallig ook voor Sinterklaas. Lees verder om te zien hoe ik deze look heb gemaakt.


Het 88 Matte pallet, bestaat vooral uit matte kleuren, maar er zitten ook een aantal shimmer oogschaduws in. Ik koos er voor om alleen matte kleuren te gebruiken. Ik ben gek op shimmer en glitter, maar een matte look is ook mooi, het is wat minder heftig. Ik droeg deze look op een normale doorde weekse dag en ik kreeg er een aantal leuke complimentjes over :)


De kleuren die ik voor deze look heb gebruikt, heb ik hierboven aangegeven met een roze cirkel. Ik koos er voor om een aantal kleuren met elkaar te combineren, wat ik normaal gesproken niet snel zou dan. Namelijk roze en bruin. De roze kleur is lekker knal en opvallend, de bruine kleur is meer neutraal. De lichte kleur links boven in, gebruikte ik als highlighter onder mijn wenkbrauwen en in mijn binnenste ooghoek. De roze kleur bracht ik over mijn ooglid aan. De licht bruine kleur daar naast, bracht in mijn crease aan en daar boven. De donker bruine kleur bracht ik alleen in mijn crease aan. Deze kleuren bracht ik ook onder mijn ogen aan. Met een creme eyeliner van Wet 'n wild bracht ik een zwart lijntje aan boven mijn wimper rand.
De bruine oogschaduw komt op de ooglook foto's helaas niet helemaal tot zijn recht, in werkelijkheid was deze kleur een stuk donkerder.


De roze oogschaduw geeft een mooi effect aan deze look en de bruine kleur maakt de look ook nog draagbaar. Ik heb mijn wenkbrauwen bij getekend met een Catrice wenkbrauw potloodje. Ook zie je hier mijn nude lips terug komen, past perfect bij deze look.
Verder droeg ik op mijn gezicht de Bourjois Healthy mix foundation en GOSH blush.

Wat vinden jullie van deze ooglook? Ik ben in ieder geval heel tevreden!

Liefs, Lotte

15 opmerkingen:

  1. Mooie look, staat je heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie look! vooral in combinatie met de nude lips :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige look! De lichte lippen vind ik altijd zo leuk staan bij je :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een mooie ooglook! Staat je erg goed :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er leuk uit! Ik had helemaal niet verwacht dat je zoveel kleurtjes had gebruikt :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zou je een look willen maken met geel? Mooie look trouwens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je foundation lijkt te donker voor je gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Elke, mijn foundation is niet te donker voor mijn gezicht :). Dit lijkt misschien door de belichting van de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie look!
    ik heb de warm pallet maar ik vind het vaak moeilijk om kleuren combo´s te maken.
    is die foundation op oliebasis misschien is die wat voor mij :)
    xx pien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waaauuw! Ik vind het moooi! Het staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou graag eens een look zien met grijs/wit of bruin/beige, een neutrale die ik 's ochtends snel kan opbrengen.

    Deze is heeeeeel mooi, maar ik zie mezelf er echt niet mee lopen..!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toch een erg leuke combi van de kleuren, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.