maandag 27 december 2010

Review: Lancôme Juicy tube simmer


Ik heb al een hele tijd een mini versie van de Lancôme juicy tube in de kleur Simmer in huis. In deze tube zit 7 ml, en dat is iets minder dan de helft van een gewone juicy tube. Ik ga jullie vertellen wat ik van deze gloss vind.

De kleur Simmer is een prachtige peachy/nude kleur. Deze kleur bevat een mooie glans en vooral een mooie shimmer. Ik was erg onder de indruk van deze kleur, hij sprak me direct aan.

De gloss bestaat uit een vrij dikke substantie en voelt iets plakkerig aan op mijn lippen. Maar daar in tegen blijft hij wel super lang zitten en is de kleur erg mooi. De kleur bevat een hele mooie parelmoer glans, wat een erg mooi effect aan je lippen geeft.
De geur van de gloss is een beetje zoet, maar is niet te veel aanwezig. Ik vind hem wel lekker ruiken.


Hierboven zie je de swatches van de lipgloss. Wat een prachtige glans! Ik heb van mezelf vrij rode lippen, dus ik vind de kleur niet helemaal tot zijn recht komen. Ik had mijn lippen misschien beter eerst nude kunnen maken en daarna de gloss aan moeten brengen. Ik denk dat de kleur dan beter uit zou komen. Maar als nog vind ik hem prachtig, de parelmoer glans is zeker te zien.

Ik vind het handig dat ik een kleine versie heb, ik kan hem gemakkelijk mee nemen en een tube werkt ook handig. Ook al is dit misschien iets minder hygiënisch.
Een normale juicy tube van 15 ml. kost 17,70 en is te verkrijgen bij de luxere parfumerie zaken (Douglas, ICI paris XL)

Liefs, Lotte

6 opmerkingen:

  1. Wauw, hij ziet er echt heel mooi uit! & hij staat je mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kleurtje :) En handig formaat natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw idd een heel mooi kleurtje!
    En hij staat je ook nog eens heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu heb ik spijt dat ik hem niet heb gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.