woensdag 8 december 2010

Review: Smokey eyes & Brown eyes paletten


In mijn filmpje van gisteren konden jullie al zien dat ik twee oogpalletjes had gekregen. Ik kreeg er één voor smokey eyes en één voor brown eyes. De palletjes zagen er erg leuk uit, ik was dan ook erg beniewd geworden. De prijs van de palletjes weet ik niet precies, ik heb ze namelijk gekregen voor mijn lootje. Maar ik weet wel dat ze te koop zijn bij de DA.




De verpakking vind ik er leuk uit zien. Op de verpakking zie je welke look je met de make-up kunt maken. Van binnen ziet het pallet er ook mooi uit. De producten worden overzichtelijk weergegeven en er staat een kleine uitleg bij. Ik vind ook dat er veel producten in zitten. Drie kleuren oogschaduw, een potloodje en een mascara. Veel producten voor zo'n palletje.


Dit zijn de swatches van de palletjes. Boven zie je de swatches van de smokey eyes en onder het palletje voor de brown eyes. Zo op mijn hand lijken de kleuren nog best goed gepigmenteerd. Maar voor een smokey eye, vind ik de zwarte oogschaduw toch iets te licht. De zilveren oogschaduw uit dit pallet, vind ik daar in tegen wel erg mooi. Er zitten mooie shimmertjes in verwerkt.
Over het palletje voor brown eyes, ben ik wat enthousiaster. De kleuren vind ik mooier, hier kun je een mooie look mee maken. Ik vind de potloodjes bij de palletjes trouwen heel fijn, ze zijn lekker romig en er komt veel kleur van af.

Toen ik met mijn kwast in de oogschaduw ging, gebeurde er dit..


De oogschaduw begon ontzettend te kruimelen en was niet meer vast. De kleur kan dan nog zo mooi zijn, maar als een oogschaduw zo los gaat zitten werkt dat niet echt fijn. Dit is echt jammer, ik had zo gehoopt dat dit niet zou gebeuren. Maar goed, de kleuren zijn als nog mooi. Het is alleen jammer dat je op deze manier, zoveel product verliest.
De mascara is een simpele mascara, met weinig bijzonderheden.

Hebben jullie ervaring met deze palletjes?
Willen jullie nog een ooglook zien met één van deze palletjes?

Liefs, Lotte

10 opmerkingen:

  1. Ik ken de palletjes niet, maar ze zien er wel super leuk uit. alleen zonde dat je zoveel product verliest. echt jammer
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk!

    Ik ben benieuwd hoe duur ze zijn :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spijtig dat hij kruimelt maar wel mooie palletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het er heel erg leuk uit zien, op zich jammer dat hij kruimelt, maar goed dan verlies je maar wat product. Het is leuk en daar gaat het om

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer van die oogschaduw maar de kleurtjes zijn nog wel mooi ja :) Zelf heb ik geen palletjes ervan :) Bedankt voor je review, was interessant om te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ken deze palette's niet,.. Vind het wel heel jammer dat de oogschaduw zo kruimelig is!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer van dat kruimelen anders was het zeker handig. Brown eyes lijkt me ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou wel graag een bruine look willen zien? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn ook te koop bij de Douglas, daar betaal je er 10 euro voor..

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.