donderdag 30 december 2010

Shoplog Rotterdam

Afgelopen dinsdag ging ik met m'n zusje een dagje shoppen in Rotterdam. Ik had namelijk gehoord dat alle Uggs bij de Ugg outlet nu afgeprijsd waren voor 75%. Ook waren we nog nooit bij de Primark geweest, dus dit was onze kans! We gingen al vroeg van huis weg, maar de treinen hadden al aardig wat vertraging. Uiteindelijk waren we rond half 12 in Rotterdam. Toen we bij de Outlet aan kwamen, stond er een enorme rij. Maar wij hadden meer dan 2 uur moeten reizen, dus zeker weten gingen wij in die rij staan. Uiteindelijk heb ik een paar Uggs gevonden voor maar 50 euro, normaal gesproken waren ze dus 200 euro! Welke Uggs het zijn geworden, laat ik nog even een verrassing. Hier komt vanmiddag nog een apart artikeltje over, dus hou m'n blog in de gaten!
Toen hebben we de trein gepakt naar Rotterdam Alexander, om daar de Primark leeg te kopen. Maar helaas viel ons dit een beetje tegen. De kleding was echt niet leuk en daarom hebben we alleen wat accessoires gekocht.

Alle aankoopjes bij elkaar.



Zoals jullie kunnen zien, heb ik helemaal geen kleding en beauty geshopt. Maar als nog ben ik heel blij met m'n aankoopjes.


Deze sieraden kocht ik bij de Primark. De sieraden waren 2 of drie euro, echt geen geld! Het hartje en het hobbelpaardje zijn lange kettingen, ik vind ze erg leuk. En daarboven zie je nog twee paar oorbellen, in de vorm van bloemen.


Als laatste kocht ik dit riempje bij de Primark. Hij was maar 1,50 en ik moest hem gewoon mee nemen. Een leuk dun, gevlochten riempje.


Ik ben al een hele tijd opzoek naar een zwarte taille riem. Deze riem vond ik bij de Zara en ik was meteen verkocht. Ik vind vooral de gesp in de vorm van een vlinder erg leuk. Hij was afgeprijsd naar 10 euro.

En dan als laatste de sjaal, deze kocht ik bij de New yorker. Het is een vierkante sjaal en hij is gewoon van stof, maar er zit een afdruk van kant op. Ik vind hem erg leuk! Let trouwens niet op de gekke foto's, ik had de bril van m'n zusje even op gedaan en hup mijn vriend maakte direct een foto. Maar hier is de sjaal wel goed op te zien. Hij was geloof ik 13 euro.


Ik ben erg blij met m'n aankoopjes en vooral met m'n Uggs. Vanmiddag komt er een update over m'n Uggs, dus hou Madam Lotte in de gaten!
Hebben jullie nog geshopt in de kerstvakantie en wat vinden jullie van m'n aankoopjes?

Edit: Het artikel over de Uggs komt morgen vroeg online!
Liefs, Lotte

13 opmerkingen:

  1. hoe zit het met je afvallen,
    je ging toch afvallen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die bril staat je geweldig!mooie foto

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die bril staat je leuk!
    Ben benieuwd naar de UGGS :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke aankopen :D Die sieraden van de Primark zijn echt wel leuk :) Haha, leuk van je vriend dat hij een foto maakte terwijl je die bril voor de lol op had ;) Het staat je wel goed overigens :D Mooie sjaal ook! Ben alvast benieuwd naar je Uggs update! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Idd, die bril staat je leuk! Je bent goed geslaagd! Ben heel benieuwd naar je UGGS.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, die bril staat je echt goed. Ik ben toevallig vandaag ook naar de Primark geweest, blijft een leuke winkel:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke spulletjes :) Die sjaal staat je super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik dacht dat er nog een artikel kwam?
    waar blijft het. xd

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @Linda-deridder: Come on, doe alsjeblieft niet zo wanhopig. Ze had in een edit gezet dat ze het morgenvroeg online zou zetten. De ochtend is nog niet voorbij, schat. En al plaatst ze het pas morgen, ze is tot niets verplicht. Wees blij dat ze leuke artikels voor ons maakt.

    Leuke shoplog! Die sjaal is echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super leuke dingetjes :)
    ik heb laatst met me zusje in amsterdam geshopt super leuke dinge gekocht veel mac make-up haha
    en benieuwd na je uggs!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.