woensdag 22 december 2010

Top 5 favoriete beauty producten.


Stel er wordt aan je gevraagd wat je vijf meest favoriete beauty producten zijn, uit je eigen stash? Welke producten zou jij dan kiezen? Ik heb een top vijf gemaakt van mijn meest favoriete producten. Mijn top vijf bestaat uit vijf verschillende producten, die samen tot een mooie look gecombineerd kunnen worden. Wanneer mijn stash alleen uit deze vijf producten zou bestaan, zou ik er toch verzorgd uit kunnen zien.
De meeste producten die in mijn top vijf staan, hebben jullie al eens in reviews langs zien komen. Maar waarom zijn dit nou mijn absolute favorieten?


1. MAC studio sculpt foundation
Ik heb van mezelf geen egaal huidje. Ik heb littekens van mijn acne en rode vlekken over mijn hele gezicht. Daarom is een foundation voor mij een must! De studio sculpt foundation geeft mijn gezicht de perfecte dekking en mijn roodheden verdwijnen. Ik kan echt niet meer zonder deze foundation :)

2. Volume million lashes mascara
De volume million lashes mascara van Loréal is een hele fijne mascara. Hij geeft volume, lengte en spreid mijn wimpers netjes uit elkaar. Ik ben heel tevreden met deze mascara. Een mascara geeft mijn ogen uitstraling en ik ga dan ook bijna nooit zonder mascara de deur uit.

3. Lipglass van MAC, Cyndi Lauper
Op drie staat voor mij een lipproduct. Ik vind het belangrijk dat mijn lippen er verzorgd uit zien, deze lipgloss van MAC heeft echt een prachtige warme rode kleur. Deze kleur maakt mijn look helemaal af en geeft mijn lippen een prachtige kleurtje.


4. Jip en Janneke bronzer van de Hema
Ik hou van bronzer! Bronzer geeft mijn huid een zomers kleurtje en je kunt je gezicht er mooi mee shapen. Deze bronzer van de Hema is vrij licht, maar daardoor ook heel natuurlijk. Vooral in de winter, op mijn lichte huidje, is deze bronzer perfect. Hij bevat nauwelijks shimmer en is bijna totaal mat, daarom is hij ook geschikt voor op mijn hele gezicht.

5. Blush van Gosh
Tot slot kies ik voor een blush, om mijn appelwangetje een beetje bij te kleuren. Een blush geeft mijn gezicht een gezonde uistraling. Deze blush van Gosh in Electric pink, is een roze blush, maar is zeker niet te knal. Hij staat op mijn wangen heel natuurlijk.

Ik heb voor het totaal beeld even een look gemaakt, waarbij ik alle producten heb gebruikt.


Als jij een top 5 van je favoriete beauty producten moest maken, wat zou er dan op jouw lijstje komen? Ik ben benieuwd!

Liefs, Lotte

11 opmerkingen:

  1. leuk artikel! ik twijfel of ik die blush ook ga halen! mijn favoriete zijn:
    1.gosh soft 'n shine lipbalm in sweathart
    2.oogschaduw duo van catrice in help! i'm stranded
    3.blush van mny in 101
    4.rimmel stay matte poeder &
    5. catrice smokey eyes palette van de carame collectie.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die mascara gebruik ik altijd1!! It's my favourite to!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 1 True Match van L'oreal in Rose Ivory
    2 Rimmel Sexy Curve mascara
    3 MAC Blush in Pink swoon
    4 MUFE Aqua Eyes in Black
    5 Original Rosebud Salve

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie favorieten, ben vooral nog benieuwd naar de lipglass van Cyndi Lauper. Vind het wel lastig om zelf ook favorieten te kiezen hoor.

    Ik denk dan mijn blush van Mac in Melba en False lash effect van Maxfactor vind ik de fijnste mascara denk ik. Shy girl cremesheen lipstick van Mac heb ik nog niet zo lang maar is ook al een favoriet. Verder vind ik de oogschaduws en lipglasses van Mac heel fijn maar ik zou niet kunnen kiezen tussen de kleuren. Ohja, de Gosh Velvet Toch Foundation Primer gebruik ik iedere dag en de Paint pot in Soft Ochre ook. Haha je ziet het al, ik kan niet helemaal kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke spulletjes. Ik moet nu echt deze mascara hebben... hoor er steeds tegenstrijdige dingen over :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er erg mooi uit!

    Mijn favoriete producten:
    - Mascara
    - Oogpotlood
    - Eyeliner
    - Foundation
    - Poeder

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie foto. leuke producten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk artikeltje, heb heel veel favo´s
    maar echt me nummer 1 is lash mascara van catrice. die werkt voor mij super fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De Jip en Janneke bronzer vind ik ook heel erg fijn! Heb je al een review gedaan van die L'Oréal mascara? Ik wil hem kopen, maar ik weet niet of hij echt super goed is zoals de MaxFactor False Lash Effect mascara :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Beautyglossary, er komt in deze dagen een review van de mascara online! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.