vrijdag 31 december 2010

UGG Delaine in de kleur blauw


En eindelijk laat ik dan nu mijn nieuwe Uggs zien! Afgelopen dinsdag ging ik met m'n zusje richting Rotterdam om daar naar de Ugg outlet te gaan. Toen we daar aankwamen stond er een enorme rij, maar we hadden het er voor over. Uiteindelijk hebben we ruim een uur in de rij gestaan, maar het was de moeite zeker waard! Alle Uggs waren afgeprijsd voor de helft van de helft.
In eerste instantie waren we een beetje teleurgesteld. De enige Uggs die ze hadden waren gebreide en dan in het blauw, roze en paars. En verder was er weinig leuks te vinden. Tot dat ik dit blauwe paar zag staan! Ik had van te voren al tegen Vera gezegd, dat ik grijze of blauwe wilde hebben. En ja hoor, daar stond een paar blauwe in mijn maat.



Het is geen standaard model van Ugg. Het is namelijk het model Delaine. Volgens mij is dit een wat ouder model, want ik had hem nog nooit gezien. Eigenlijk is hij het zelfde als de classic modellen, alleen de zool en de neus is anders. Maar zo storend vind ik dat niet en dat voor maar 50 euro?!
Ik had ze in de winkel aangepast en ik was verkocht, want ze zitten zo heerlijk en ze zijn ook zo warm.
Ik heb natuurlijk al een paar Uggs in de kleur chestnut, dus ik vond het wel leuk om er zo'n gekke kleur bij te hebben. En ze staan hartstikke leuk onder een spijkerbroek.


Net als bij de meeste Uggs kun je ook deze op verschillende manieren dragen. Gewoon recht om hoog of dubbel gevouwen met een brede bont rand. Ik vind beide manieren leuk, zo kan ik af en toe eens afwisselen.


Op deze foto zie je hoe ze er uit zien als ik ze aan heb. De kleur is een soort van lavendel blauwe kleur, erg mooi. Ik denk niet dat iedereen ze mooi zal vinden, maar ach, als ik er maar blij mee ben :)

Normaal gesproken kosten deze Uggs 200 euro, maar ik heb ze dus voor 50 euro gekocht. Ik ben helemaal happy met ze en ik zal ze nog veel gaan dragen.
Vinden jullie mijn blauwe Uggs ook zo leuk of zijn jullie meer van de classic modellen en kleuren?

Liefs, Lotte

18 opmerkingen:

  1. ow leuk die lopen vast heerlijk met zo´n goede zool :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van een vriendin hoorde ik dat dit juist de nieuwe modellen waren. ik vind de blauwe kleur super mooi! alleen, ik moet nog wel even wennen aan het model, maar ik vind het zeker niet lelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Puck, ooh echt waar? Ik had even op internet gezocht en ik dacht dat ze juist wat ouder waren. Maar goed, ik weet dat natuurlijk ook niet zeker ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Best wel leuk, is eens anders zo een kleur :D Staat je wel goed :-) Veel plezier ermee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit zijn de eerste Uggs die ik er echt leuk uit vind zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind ze erg leuk!
    leuk dat ze niet zo standaard zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waaauw ik vind ze echt gaaf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk, die zou ik zelf kopen, want mijn chestnut uggs worden soms nat aan de top...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zulke heb ik echt nog nooit eerder gezien..
    Die kleur is dit jaar de kleur voor de Limited Edition Uggs! Ik heb deze kleur namelijk ook :)
    Alleen dan de classis shorts.
    Prachtig kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Volgens mij zijn deze juist nu, of opnieuw uitgebracht :) Deze winter waren ze namelijk 'nieuw' en ik heb ze in het zwart. Ze waren er ook in het bruin :) Ik vond Uggs altijd heel lelijk bij mij, ik leek een soort grote kleuter als ik ze aan had. Maar deze zijn iets minder lomp en vond ik me wel leuk staan en ook lekker zacht en warm :)
    Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @waakschaap, bedankt voor de info! Jij ook veel plezier met je Uggs, ik vind het juist een leuk model. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. normaal hou ik niet zo van uggs, maar ik vind deze erg leuk! :)
    en wauw, wat een mooi prijsje,50euro!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.