donderdag 9 december 2010

Ugg outlet in Rotterdam, welkom nieuwe Uggs!

Kunnen jullie je nog herinneren dat ik mijn eerste paar Uggs in mijn armen mocht sluiten en ik opslag verliefd werd? Nou ik in ieder geval nog wel en er is bijna geen dag voorbij gegaan dat ik ze niet gedragen heb. Het zijn mijn schatjes, mijn favoriete knuffelbeertjes aan mijn voeten!
Op dit moment is er een super grote outlet geopend door Van den Assem, de winkel in Rotterdam, waar ook mijn Uggs vandaan komen. Om hun 100 jarig bestaan te vieren is er een outlet geopend. Deze vindt nog plaats tot eind december, in een oud postkantoor in Rotterdam.
Toen ik hier over hoorde, wilde ik het liefst direct in de trein stappen en mijn tweede paar Uggs ophalen. Er zouden namelijk heel veel kortingen komen, tot wel 50%. Jammer genoeg ligt Rotterdam niet bij mij om de hoek, daarom ben ik er ook nog niet geweest.


Vorige week kreeg ik het gelukkige nieuws te horen dat een klasgenootje van mij VIP kaartjes had gewonnnen voor de outlet. Dat wil zeggen dat ze door en speciale VIP ingang naar binnen mag en uitgebreid Uggs mag shoppen. Hier heeft ze echt geluk mee gehad, want normaal moeten mensen heel lang wachten voor dat ze naar binnen mogen. Zij krijgt dus lekker voorrang. Ze vroeg aan mij of ik nog een paar Uggs wilde hebben en of ze die voor me mee moest nemen. Ik riep natuurlijk volmondig JA!

Ze gaat proberen dit paar voor me mee te nemen. Het is de classic short in een grijze kleur. Als ze deze niet hebben, worden het waarschijnlijk de zwarte. Ooh, ik kan echt niet wachten! Ik heb echt geluk met dit klasgenootje, nieuwe Uggs voor een prikkie. Oke het is misschien als nog geen prikkie, maar het scheelt wel de helft van het geld.

Ik kan natuurlijk niet wachten. Maar na dit paar stop ik echt, helpen jullie me dit onthouden? Hihi

Liefs, Lotte

16 opmerkingen:

  1. Zijn leuke uggs! Ze zijn inderdaad goddelijk aan de voeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook in de outlet geweest maar die uggs hadden ze niet.
    Het meeste is collectie van de afgelopen jaren. En ugss en kleuren die weinig verkocht worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woow wat gaaf, VIP kaartjes daarvoor!
    Ik ben echt jaloers op de mensen die er dichtbij wonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die heb ik ooook! ze zijn heerlijk! ik kon het ook niet bij 1 paar houden! maar 2 paar uggs vind ik genoeg! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk! Ik was afgelopen zaterdag er naar toe geweest, en ik kon gewoon meteen doorlopen. Binnen was het op zich wel druk, maar prima te doen. Alleen... ze hebben niet de classics, tenminste dat zeiden ze tegen mij. Ik wilde namelijk de hoge zwarte, maar die hebben ze niet bij de outlet. Sowieso hadden ze weinig zwarte (alleen de gebreide en normale laarzen). En die gebreide zitten voor geen meter! Je stapt er heel de tijd uit met je hiel.
    Ik heb al 3 paar uggs (deze grijze, baily butten bruin en chesnut classic tall) dus ik wilde nog een paar zwarte. Maar ze hadden vooral grijze, bruine en chesnut kleuren, en tja die heb ik al.. Dus ik heb niets gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh waauw!
    Ik wil ook super graag een paar... helaas vind ik de volle prijs best wel duur :S En r'dam zit nu niet echt om de hoek...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is wel heel fijn! Zelf ben ik niet zo van de uggs, maar het kan best leuk staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had ook gehoord van een vriendin, die daar naar toe was gegaan en ze zei dat ze daar die kleur niet hebben. Alleen de gebreide en gekleurde paren.. Wel jammer maar ze hebben wel handschoenen en oorwarmers :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helaas, maar die hebben ze inderdaad niet! Vriendinnetje van mij ging er ook voor.. Zelf heb ik classics in metallic en bomber shorts in het bruin voor mannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hmmm jammer om te lezen dat deze er niet zijn! Misschien vind ze een ander leuk paar voor me, even afwachten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. waaauuuw!! er zitten echt mooie bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooh, wat leuk zeg dat je klasgenootje die VIP tickets heeft gewonnen en dat ze een paar UGGS voor jou zal kopen :D Lief =) Veel plezier met je nieuwe UGGS alvast! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je vriendinnetje vip kaartjes heeft gewonnen.
    Ik ben vorige week vrijdag geweest met mn zusje en wij konden ook gewoon zo doorlopen, maar ze hebben echt heel erg weinig! Tenminste ik vond niks nuttigs. Ik heb maar 37 en er waren alleen maar pantoffels en van die gebreide dingen. Verder was er weinigs leuks. Ik was er echt teleurgesteld! Had er heel wat van verwacht, maar ben met niks terug naar huis gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw dat is wel super dat je via die weg aan nieuwe uggs kan komen!
    ik heb ze helaas nog niet, vind ze toch te prijzig!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat lief dat ze een paar voor je meeneemt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn super mooi :D Hoop dat je geluk hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.