maandag 13 december 2010

Uitslag winactie SIX oorbellen.


Vorige week gooide ik weer een winactie online, gewoon omdat ik het zo leuk vind om te doen. Jullie hadden tot vandaag de kans om mee te doen, nu is het moment aan gebroken om de winnaars bekend te maken.
Het liefst had ik jullie allemaal een paar leuke oorbellen opgestuurd, maar zoveel setjes had ik helaas niet gekocht. Daarom heb ik geloot en zijn de volgende dames de gelukkige winnaars geworden...


Voor paar 1: Samantha
Voor paar 2: Simone

Meiden van harte gefeliciteerd en ik wens jullie heel veel plezier met de oorbellen! :)
Willen jullie je adres gegevens even door mailen naar madamlotte@hotmail.nl? Dan stuur ik jullie de oorbellen zo snel mogelijk op.

Heb je niet gewonnen? Dan moet je Madam Lotte gewoon heel goed in de gaten houden, er komt binnenkort weer een andere leuke winactie online.
Allemaal bedankt voor het mee doen!

Liefs, Lotte

9 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd aan Samantha en Simone! =) Veel plezier met jullie oorbellen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames met jullie oorbellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk meiden, gefeliciteerd! Ik heb de 1e winactie gewonnen, en ze pakt het heel lief in in zo'n zakje, en dat maakt het extra leuk om het uit te pakken. So have fun lady's!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.