donderdag 23 december 2010

Vaseline met cocoa butter

Met dit koude weer is het belangrijk om je lippen goed te verzorgen. Ik heb dan ook standaard een blikje vaseline in mijn tas zitten. Ik smeer vaseline op mijn lippen of op andere droge plekjes en het is gewoon een heel fijn product. Sinds een tijdje heeft Vaseline ook een nieuwe versie, namelijk met cocoa butter. Dat wil zeggen dat deze vaseline heerlijk naar chocola ruikt en laat ik daar nou eens helemaal gek op zijn!


De vaseline ruikt heerlijk naar chocola en is fijn aanwezig, het is niet té. Wanneer ik dit op mijn lippen smeer krijg ik direct zin in chocola, dat is misschien iets minder fijn. Haha
Verder is deze vaseline gewoon het zelfde als alle andere, het is gewoon een doorzichtige balsem.


Hier heb ik het product op mijn lippen aangebracht. De vaseline brengt een vettig en verzorgend laagje op mijn lippen. Mijn lippen krijgen er ook een mooie glans van.
Een potje vaseline kost twee euro en is bij de drogist te verkrijgen.

Liefs, Lotte

10 opmerkingen:

  1. Ik ben niet zo fan van vaseline als lippenbalsem!
    Heb het zelf ook een lange tijd gebruikt maar sinds ik betere producten heb gebruikt vind ik vaseline niet echt fijn meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze ook en ben er heel erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag hem een tijdje geleden liggen inderdaad. Moet 'm nu toch eens aan gaan schaffen!

    Hoe zit het trouwens met het afvallen? Of ben je er mee gestopt? (Moest ik aan denken bij 'krijg ik direct zin in chocola', haha. Sorry als ik brutaal ben!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is zooo fijn!! Heb nu ook een groene for men en die is ook helemaal geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben er nu wel benieuwd naar geworden! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt mij best grappig om chocolade geur op je lippen te hebben maar weet niet of het wat voor mij is :p Ik hou het even bij Aloë Vera voorlopig ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb hem ook en hij is al half leeg, super fijn is die:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oehhh lekker chocola :P

    hij lijkt me super fijn !
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.