donderdag 2 december 2010

Vera's outfit en 'nerdy' ooglook


Al vaker hielp mijn lieve zusje Vera mij, bij outfit foto's en ooglooks. Sinds kort heeft ze een bril en wat voor één! Ze heeft gekozen voor een bril die een beetje op zo'n nerd bril lijkt. Hij staat haar echt fantastisch, vandaag zien jullie outfit foto's en een briljante ooglook!



Vera heeft voor een leuke, casual outfit gekozen. Ze draagt een donkere jeans, met een gebloemd bloesje en een zwarte blazer. Onder deze outfit draagt een paar Vans schoenen. Dit is echt Vera's stijl, lekker comfortabel, maar toch hip! Ze heeft kleding van allerlei verschillende merken aan. Het bloesje is van de H&M, de blazer van Only en de jeans van LTB.
Maar het leukste vind ik natuurlijk haar bril. Deze bril komt van de Hans Anders en hij is donker bruin. Hij past precies bij d'r koppie en haar bruine kijkers komen nu nog mooier naar voren :)


Dit is de ooglook die ik voor Vera heb gemaakt. Helaas zijn de foto's niet helemaal helder, maar je kunt de kleuren nog wel redelijk goed zien. Ik heb voor deze ooglook de oogschaduw mono's van Catrice gebruikt.
Ik gebruikte de volgende kleuren: Pink rock super star (roze), The violent violet (paars) en Bring me frosted cake (highlighter kleur). De highlighter kleur bracht ik aan in haar binnenste ooghoeken en onder haar wenkbrauwen. De roze kleur bracht ik over haar gehele ooglid aan en de paarse kleur in haar arcadeboog. De kleuren blenden heel goed, waardoor het een mooi geheel wordt. Het is een vrolijke look geworden, met mooie roze/paars kleuren. Om de look wat zachter te houden, heb ik gebruik gemaakt van een paars oogpotloodje van Essence. Deze bracht ik boven haar wimpers aan.

Wat vinden jullie van deze outfit/ooglook van Vera? En wat vinden jullie van haar nieuwe bril?

Liefs, Lotte

10 opmerkingen:

  1. Mooie outfit en een leuke look :D

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaauw ik vind die bril haar echt mooi staan, haar outfit is super en de make-up is prachtig.
    Dus helemaal top!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke outit en zo een nerd bril is wel leuk ja :D Het staat haar heel goed! :) Mooie ooglook heb je bij haar gedaan! :) Ze lijkt trouwens wel wat op jou, hehe :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie look, en de bril staat haar heel goed! Echt hip!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die bril staat haar goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is dat niet koud zo'n bloesje? Met dit weer draag ik alleen maar dikke truien :P Die bril staat haar super goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.