dinsdag 21 december 2010

Wat draag jij met kerst?


De kerstdagen komen steeds dichter bij en voor deze dagen wil je er natuurlijk wel leuk en feestelijk uit zien. Ik heb al een vestje gekocht die ik deze dagen kan gaan dragen, deze droeg ik ook in het filmpje van gister. Zelf draag ik toch het liefst zwarte kleding met wat mooie details, voor deze kerstdagen. Ik vind het ook belangrijk dat ik de kleding die ik tijdens kerst draag ook na de kerst nog kan dragen. Daarom wil ik jullie vandaag een kerst outfit laten zien die leuk is voor kerst, maar ook voor daarna. Je kunt de outfit afmaken met wat bling bling accessoires en je bent klaar om te stralen aan het kerst diner.

Het vestje is van de V&D. Het jurkje is van Sansonline. De schoenen, tasje en ketting komen van de H&M.

Liefs, Lotte

3 opmerkingen:

  1. Waarschijnlijk een hoody - trui met een spijkerbroek. Moet werken, en dan kan ik er wel leuk uit willen zien, maar is meestal niet zo praktisch op het werk haha;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij wordt het ook in het zwart. Een jurkje, mijn haar mooi, mooi opgemaakt. Ik heb er nu al zin in:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerst outfit :D Ik heb zelf nog geen idee wat ik zal aantrekken ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.