maandag 6 december 2010

Winactie! Win een paar schattige oorbellen van de Six


Een paar weken geleden ging mijn eerste winactie van start. Ik vond het zo leuk om iemand blij te maken met het verwenpakketje, dat ik het tijd vond voor een tweede winactie. Bij deze winactie gaat het om twee paar oorbellen, ik ga dus twee meiden gelukkig maken :)
Het zijn twee paar schattige oorbellen van de Six, het zijn oorbellen die ik zelf ook geweldig leuk vind en daarom heb ik deze uitgekozen voor de winactie.
Ben je benieuwd hoe je deze oorbellen kunt winnen, lees dan snel even verder.


Wat moet je doen voor deze winactie?

  • Als eerste zou ik het fijn vinden als je me volgt op bloglovin, klik op deze link: Follow MadamLotte 
  • Ook zou ik het leuk vinden als je me volgt op twitter en de volgende tweet plaatst: Win bij @MadamLotte een paar schattige oorbellen! http://t.co/pI7y9Hi
  • Tot slot laat je een reactie achter bij dit artikel, waarin je laat weten dat je mee doet. En je geeft aan welk paar oorbellen je graag zou willen winnen.

Je kunt kiezen uit paar 1 of paar 2. 
Ik hoop dat jullie dit een leuke winactie vinden en dat ik jullie blij kan maken met deze leuke oorbellen.
Volgende week maandag maak ik de winnaar bekend, je kunt dus meedoen tot maandag. Succes allemaal :)

Liefs, Lotte

24 opmerkingen:

  1. super leuke winactie! ik doe mee :D, ik zou graag paar 1 willen winnen, leuke oorbellen voor de feestdagen! Ik volg je al op bloglovin! Liefs Bibian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volg je al lang op Bloglovin' en hier is mijn tweet over je winactie: http://twitter.com/#!/xxBlueFairyxx/status/11750644939489281

    Verder zou ik graag meedoen (als BE mag meedoen tenminste) en zou ik het tweede paar (paar 2)graag willen winnen, adore butterflies :D Leuke winactie verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke winactie, deze zou ik graag winnen dus ik doe mee:) Ik vind paar 1 echt GE-WEL-DIG dus mocht ik winnen, zou ik graag die winnen. Ik heb getweet: https://twitter.com/#!/aboutfashionnl/status/11752085422874624

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lotte!

    Leuk ik doe ook mee . Ik doe mee voor paar 2!
    Ik volg je op bloglovin en twitter. en heb je winactie geretweet!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een super leuke winactie! Ik doe dus meeeee!
    Maar nu komt het moeilijke; paar 1 of paar 2... Ik ga toch voor paar 1.

    Ik volg je natuurlijk op bloglovin en heb je bericht getweet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oeeeh wat leuk weer ^^ ik volg je via bloglovin en via twitter. heb de tweet de wereld in geholpen :P myrthe_tje

    ik wil graag mee doen en dan ga ik voor paar 2 ^^

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke winactie! http://twitter.com/#!/SamanthaLii/status/11785749200375809 Hier is mijn retweet. Ik kies voor paar 1. En ik volg je al op bloglovin natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke winactie! echt lief dat je dit doet! ik doe mee voor paar 1 ik vind ze GORGEOUS! echt te gek gewoon :P
    ik volg je al op bloglovin en ga zo door met je site, ik vind het echt top!
    (e-mail is loerakaapje_97@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke actie en ik heb op Twitter een berichtje geplaatst

    BeantwoordenVerwijderen
  10. superleuke winactie! hihi
    ik doe mee voor paar 1,
    echt superschattige oorbellen voor de feestdagen.
    http://twitter.com/#!/MissLLLL

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vindt ze persoonlijk niet zo leuk.. maar suc6 iedereen die meedoet! leuk dat je zo af en toe een winactie hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geweldige nagellak welke is het?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. echt een leuke wiactie
    ik doe zeker mee
    ik zou graag de 2 de paar
    ik had je al gevolgd op al je kanalen dus dat hoe ik niet meer te doen
    i love your site
    kan je niet elke dag 2 of 3 artikels schrijven ik vind jou site super

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @Fabiana, ik draag de kleur Dusky Mauve van BarryM.
    @Ichrak, Het liefste zet ik twee of drie artikelen online per dag, maar een artikel schrijven kost veel tijd en voorbereiding. Ik probeer het wel, maar meestal lukt dat niet. Ben ook heel druk met school ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk, ik wil graag meedoen en ga voor paar 1! Ik volg je op bloglovin! :-)
    x Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe graag mee! Ik volgde je al op Bloglovin en Twitter en zal de tweet RT'en. Ik doe mee voor paar 2, wat een schattige oorbellen zijn dat zeg!! I love them! Veel succes nog met je site/blog, ik lees hem met veel plezier! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Lotte! Ik doe mee, en ik zou voor de eerste paar gaan! Ik ben echt een oorbellen mens, en zo'n paar heb ik nog neit in mijn bezit, hihi! Ik volg je al via bloglovin, ik heb geen twitter dus daar kan ik je niet retweeten ( of hoe je dat ook noemt haha ).

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oh leuk :D volg je met bloglovin. Ik wil graag mee doen voor nr 2.
    En hier is mn tweet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. nou vergeet ik mn tweet erbij te zetten, dit is m dus:

    http://twitter.com/Sisier/status/11826321256620032

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke winactie; ik doe mee!
    Ik ben 12 december jarig, leuk cadeautje.. ;)
    Ik doe mee voor nr.2!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zou graag meedoen voor het 2e paar (de vlindertjes). Ik volg je via zowel bloglovin als twitter en heb je berichtje geretweet!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. http://twitter.com/#!/xNadiaBbii/status/11855008953798657
    mijn RT op twitter :D
    volg je ook op bloglovin & ik ga voor paar 2, ze zijn prachtig ♥

    even een mededeling : ik ga tem 21 december vrij weinig kunnen posten omdat ik proefwerken heb op school... maar daarna vlieg ik er weer helemaal in! hopelijk hou je hier rekening mee

    liefs Nadia! xxx & zeer leuke artikeltjes trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuke winactie!
    ik doe mee voor paar 1,
    als dat teminste kan want ik heb geen twitter..

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik doe mee voor paar 1,
    als dat teminste kan want ik heb geen twitter...

    dit bereichtje heb ik al een keer geplaatst maar ik zet mijn achternaam nog even bij dit berichtje anders weet je natuurlijk niet wie ik ben ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.