dinsdag 11 januari 2011

Berry nice lips!


Berry nice lips! Deze berry kleurige lippen heb gemaakt met een lippotloodje en een lipgloss van Catrice. Ik vond de kleur zo prachtig, dat ik hem wel mee moest nemen. Ik ben zelf niet zo van de rode en opvallende lippen, maar over deze kleur was ik gelijk enthousiast. Ik vind de kleur prachtig bij mijn gezicht en ogen passen.

Deze diepe bessenkleur past perfect bij een wat rustige look. Ik heb voor een look gekozen met matte bruintinten. Een mooie blush er bij en je zit wel goed. Deze kleur geeft je lippen net even dat extra's!


Ik gebruikte voor het maken van deze lippen een lippotloodje van Catrice, in de kleur: Soft Fuchsia. Hierover smeerde ik de prachtige lipgloss van Catrice, in de kleur: Berry, berry, nice.


Ik heb er voor gekozen mijn lippen eerst in te kleuren met een lippotlood. Dit zorgt er voor dat er een goede basis op m'n lippen zit. De lipgloss zou beter op zijn plek blijven zitten en waarschijnlijk ook wat langer.
Op de bovenste foto zie je mijn lippen ingekleurd met het potloodje en op de onderste foto heb ik de lipgloss er over heen aangebracht. Wat een prachtige lipgloss is dit! Het pigment in deze gloss is super mooi, mooi diep roze/rood en er zitten mooie subtiele glittertjes in verwerkt.

Wat vinden jullie van mijn Berry lips?

Liefs, Lotte

15 opmerkingen:

  1. oeeh echt een super leuk kleurtje dit :D staat je goed meid :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lipotloodje kost 1,99 en de lipgloss 3,79

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het echt geweldig bij je staan !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi! Ik geloof dat ik dat lippotlood ook heb :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleur, staat je erg goed! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een pràchtige kleur! Staat je goed! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi ! :) Ik vind lipliners altijd super mooi en met zo'n glossje erover helemaal, klasse :D

    xMartine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw als ik dit zo zie heb ik het al door! binnekort maar wat lipproducten aanschaffen van catrice!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi! En goedkoop. Ga dit ook maar is proberen. Vind het echt heel mooi staan.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.