zaterdag 15 januari 2011

Budget tip!


Vandaag heb ik een hele leuke budget tip voor jullie, namelijk deze leuke armbandjes! Ik vond ze zelf super leuk en daarom nam ik ze mee voor maar 50 cent per armbandje. Lekker goedkoop he? Ik kocht ze bij de Action.


Ik vond ze zo leuk dat ik er gelijk maar drie mee nam. Een zwarte, een donker blauwe en een licht blauwe. Ze hebben heel veel kleuren, dus je kunt ze leuk met elkaar combineren.


De armbandjes zijn verstelbaar en passen iedereen. Ik heb van mezelf hele dunne polsen, maar deze armbandjes kon ik precies op maat maken. Ik heb voor deze drie gekozen, omdat dit kleuren zijn die het meeste draag. Maar ik denk dat ik er nog wat bij ga halen!


Ze verkopen de armbandjes dus bij de Action en voor maar 50 cent heb je al zo'n leuke armband. Je kunt ze leuk met elkaar combineren en passen bij elke outfit.

Psst, er komt er ook één in de goodiebag.

Liefs, Lotte

20 opmerkingen:

  1. Leuk! Goede tip!
    Nog 10 bloglovin' followers, hè? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh wat een leuke armbandjes, vooral zo samen is super cute :) Zijn denk ik ook leuk in combinatie met de altijd goed combineerbare Maria-armbandjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ze ook, maar het zilver gaat wel heel snel van de balletjes af! Daaronder zijn ze wit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Die ga ik ook maar even halen.
    Bedank voor de tip! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk zijn ze!
    k heb hem in het lichtroze ook super cute =]
    ook idd vd action

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zijn erg leuk heb geen action in de buurt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zijn leuk! Vooral die donkerblauwe :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie armbandjes, hopelijk zijn ze wat stevig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cute! Binnenkort maar weer eens naar de action dan haah

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuke tip! Ik hoop dat ze deze hier ook verkopen want ik vind ze super als stacking bracelets.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke tip! :) Als ik bij de Action kom neem ik ze zeker mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. die heb ik ook!
    zijn super leuk he =D
    ik draag ze regelmatig
    x denise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zag ze ook al liggen ja, ze zijn erg leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke armbandjes! erg fijne tip :D binnenkort maar eens langs de action!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik heb ze ook ik heb ze eens goed bekeken en degene die kunnen scoubidouen kunnen het armbandje ook maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.