vrijdag 14 januari 2011

Catrice Urban Baroque lipstick review

De urban baroque collectie van Catrice ligt nu zo'n twee weken in de winkels en eigenlijk was ik van plan niets te kopen. Gister liep ik even in de kruidvat, om aankoopjes te doen voor de goodiebag, en toen zag ik de lipsticks uit deze collectie liggen. De kleurtjes waren vrij nude en ik koos er ééntje uit om mee te nemen, ik koos voor de kleur: Marie Antoinette. Wat een leuke namen zeg!



De verpakking van deze lipstick vind ik erg mooi. Het is ronde, zwarte huls, met op de dop een baroque print met verfspetters. Leuk bedacht! Ik vind de verpakking zeker niet goedkoop ogen, vind hem juist origineel.


De kleur van de lipstick vind ik ontzettend mooi. Het is een prachtig nude/peachy kleurtje, zonder shimmer of glitter. Hij is lekker creamy en geeft een mooi glansje. Ik heb zelf nog niet zo heel veel lipsticks, maar ik vind dat iedereen wel een nude kleurige lipstick moet hebben. Ik vind de kleur heel mooi, lekker basic voor over dag.


De lipstick is heerlijk romig en zelfs een beetje vettig, hij droogt mijn lippen totaal niet uit. De kleur is mooi dekkend, mijn rode lippen zijn niet meer zichtbaar onder deze lipstick. Het is een heerlijke en goed smeerbare lipstick. Er zitten geen vreemde geutjes aan.


Op deze foto kun je goed zien hoe mooi nude de lipstick is. Hij staat prachtig bij een neutrale look, maar zou ook geschikt zijn bij een heftige ooglook. De lipstick blijft vrij lang zitten en voelt heerlijk aan op mijn lippen. Ik ben echt een beetje onder de indruk! De lipstick kost 4 euro.

Liefs, Lotte

12 opmerkingen:

  1. Had ik hem nou maar toch gehaald, hij is mooier dan hij lijkt! ;o

    Ik heb je btw getagged! http://finefresh-fierce.blogspot.com/2011/01/stylish-blogger-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er echt heel erg mooi uit!! Ik ga die lipstick zeker proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit en ik vind die namen in deze LE ook ontzettend leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze ook :) Alleen hij ruikt toch wel, lekker zoet. De kleur is idd prachtig, maar dekking vind ik minder... hij gaat in alle lijntjes zitten :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb hem ook ^^ Het is echt een simpel kleur die wel bij iedere outfit past :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik houd van nude lipsticksss <33 !! staat je goed =D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb die ook, maar hij staat jou zo veel beter. Bij mij kruipt hij in de fijne plooitjes in m'n lippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waauw staat je goed! Ergens anders had ik ook een swatch gezien en daar leek hij heel barbie maar bij jou is hij veel warmer :P

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.