donderdag 27 januari 2011

Diamond cosmetics nailpolish


Dit nagellakje van Diamond cosmetics heb ik al een hele tijd in mijn nagellak bak liggen en hij is één van mijn favorieten. Ik kwam er achter dat ik hier nog nooit wat over geschreven heb, dus dat werd even tijd! Dit is de kleur So Berry Sweet. Een prachtige roze/rode kleur. Dit lakje doet me aan frambozen denken.


Het flesje is niet heel erg bijzonder, gewoon een glazen flesje met een grijze dop. Er zit 12,6 ml in het flesje en dat vind ik meer dan genoeg. Ik kocht het lakje des tijds, omdat ik de kleur werkelijk prachtig vind. Het is een frambozen roze kleurtje en ik pak hem erg vaak.
De lak zelf is vrij dun, maar hij dekt wel goed genoeg. Hij droogt redelijk snel op. Het lakje zelf is helemaal creamy en er zitten geen glitters in.


Ik vond het erg lastig om deze lak goed op de foto te krijgen, op de foto lijken mijn nagels erg rood. In werkelijkheid zijn ze meer roze, zoals de kleur in het flesje.
Ik vind het een erg fijn lakje, het kwastje heeft een normaal formaat en de kwaliteit is prima.
Boozyshop verkoopt Diamond cosmetics nagellakjes voor 3,95. Een heel fijn prijsje, voor zo'n fijne lak!

Liefs, Lotte


Ps: Vanmiddag komt de uitslag van de winactie (goodiebag) online!

15 opmerkingen:

  1. Doet me denken aan de zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw echt een super zomers kleurtje haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kleurtje, leuk voor in de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kleurtje! Lekker vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik weet het niet. De ene keer vind ik fluorescerend barbieroze niets en dan weer vind ik h et fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die heb ik ook! Wat ik wel vreemd vind is dat één laagje eruit ziet als fluo roze en twee laagjes als framboos. Heb jij dat ook?

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.