woensdag 5 januari 2011

Essence I love Berlin collectie


Sinds een paar dagen ligt de nieuwe Limited edition lijn van Essence in de schappen. Ik heb het over de I love Berlin collectie. Ik had al veel over de producten gelezen en gezien en daarom was ik ook erg benieuwd. Mijn voorkeur ging uit naar deze twee lakjes en deze lipbalm.

Ten eerste vind ik de verpakkingen erg leuk, vooral de matte doppen met de glimmende teksten. Leuk gedaan door Essence!



Als eerste wil ik jullie deze lipbalm laten zien, ik heb de kleur: Love This City. Ik vond hem er erg mooi uit zien en daarom nam ik hem mee. Het is een hele fijne verzorgende lipbalm met een mooi kleurtje. Ik dacht dat er niet zo veel kleur van af zou komen, maar ik was erg onder de indruk. Er kwam behoorlijk wat kleur van af en dit is ook terug te zien op mijn lippen. De lipbalm heeft een mooie roze kleur. Erg mooi!
Van mij had de lipbalm nog wel iets romiger mogen zijn, zodat het wat beter smeert. Het potje is vrij diep, dat vind ik wel een beetje lastig. Maar verder een hele mooie lipbalm en zeker een pluspunt dat hij een mooi kleurtje heeft.


Op naar de nagellakjes! Ik vond eigenlijk alle kleuren die ze hadden mooi, maar ik besloot er twee mee te nemen. Dit is de kleur: Green Grass. Een hele mooie donker groene kleur, die een beetje naar het blauw neigt. Op de foto lijkt de lak echt meer blauw, maar ik werkelijkheid is die veel groener. Kreeg het jammer genoeg niet zo goed op de foto. De lak werkt erg fijn, het kwarstje is lekker groot en hij dekt al in één laagje.


Het tweede lakje dat ik kocht is de kleur: Love This City. Een hele mooie roze kleur, die eigenlijk het zelfde is als de lipbalm (hebben ook dezelfde naam). Het is een heel lief, zacht roze kleurtje. Dit lakje dekt in twee laagjes. Een mooi creamy lakje, zonder poes pas.

Ik vind de producten uit deze collectie erg mooi en vooral de kleuren spreken me aan. Hebben jullie al producten uit de I love Berlin collectie?

Liefs, Lotte

21 opmerkingen:

  1. ik had al wat van i love berlin gezien maar ik wist niet dat het van essence was haha
    kben gek op die kleurtjes lipbalm
    wow die lakjes dekken goed mooi leuke zomer kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleur van die lipbalm is echt super mooi!!! Ik zou hem zooooo graag willen kopen, maar dat potje is gewoon niet handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ik heb een nagellakje, echt leuk kleurtje dekt alleen niet zo goed en de andere moet nog opdoen. en ik ga zeker die lippebalsem kopen iloveeee it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie spulletjes, die lipbalm wil ik graag nog gaan kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog niet geprobeerd, maar dat moet ik dus dringend doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hè is dat echt green grass? Wel mooi trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die lipbalm is echt mooi, die wil ik ook heel graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog niet. Maar die Green Grass ziet er wel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik was nog zo aan het twijfelen. ga alsnog halen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke spulletjes!
    Ik ga denk ik de lipbalm halen, die zier er erg mooi uit! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind vooral het laatste lakje erg mooi! Maar de andere producten vind ik ook heel mooi en lijken mij erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. die lakjes zijn gaaf en die lipbalm lijkt me ook erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeeeh, ziet er leuk uit. Als ik terug ben van vakantie ga ik ook eens iets kopen! Die lipbalm vind ik wel echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie producten, vooral die nagellakjes, bedankt voor de swatches :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb de lipbalm gehaald.
    De reden dat ik het gehaald heb omdat er zoveel kleur afkomt. Verder heb ik al genoeg lipproducten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. die nagellakjes heb ik ook :D

    alleen die green grass is in het echt veeel donkerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.