donderdag 6 januari 2011

Fashion tip! Leuk jurkje van de H&M

De nieuwe collectie van de H&M ligt nu eventjes in de winkel en daar hoort ook gelijk een goede aanbieding bij. Ze verkopen nu hele leuke jurkjes, voor maar 4,95 per stuk (normaal kosten ze 14,95). Dit is een speciale aanbieding en je mag er maximaal één per klant kopen. De jurkjes zijn verkrijg baar in vier verschillende kleuren, zelf ben ik helemaal weg van de blauwe. Het zijn eigenlijk hele simpele jurkjes, met een mooie versiering bij de hals. Het jurkje is geschikt voor een feestje, gewoon voor over dag op een jeans, sexy voor bij het uitgaan of gewoon voor van de zomer op het strand.

Hier heb ik een outfit gecombineerd, waarbij het jurkje goed zou passen. Dit is een outfit die je bijvoorbeeld overdag kan dragen, maar als je het jasje en de tas weg laat, ook voor een avondje uit geschikt is. Het is eigenlijk een makkelijk jurkje, die je bijna overal bij kan dragen. Op een jeans of op een legging, met een blazer of een vestje.
Ben je ook fan van dit jurkje, wees er dan snel bij!

Liefs, Lotte

14 opmerkingen:

  1. Ik zag dat jurkje zelf ook al in het boekje staan, hij is zoo leuk! Jammer dat je er maar een kan bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk! Zou het ook in België zijn :-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn inderdaad erg leuk! En ik vraag me hetzelfde af als Sien :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik zag hem ook staan, maar ik mag helaas niks bestellen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vandaag is het een shop dagje in Eindhoven :D Ik moet echt even de H&M binnenwippen want ik heb totaal geen geschikte winter kleding :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind hem erg leuk! helaas heb ik aaaaaltijd problemen met het bestellen op hm site. en er pas toch niks meer in mijn klerenkast, dus beter van niet, maar bedankt voor de tip ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke tip, jammer dat ik niet online mag bestellen, zouden ze het ook gewoon in de winkels hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik ben bang dat als ik iets echt ga bestellen van de websites, mijn online winkelwagentje in 1x te vol zit (en als gevolg daarvan mijn portemonnee te leeg is, haha!)

    wel een erg leuk jurkje, voor een spotprijsje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk, bedankt voor de tip! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeker een leuk jurkje, vooral om te combineren met een legging, spijkerjasje en leuke laarsjes. Mooie ketting erbij en je outfit is af! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er inderdaad leuk uit, toch even kijken :D

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk! Maar eerst maar mijn kilootjes kwijt raken!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.