vrijdag 7 januari 2011

Follow & win!


Over precies 13 dagen bestaat MadamLotte alweer een half jaar. Niet te geloven dat de tijd zo snel gaat, het voelt als of ik gister pas begonnen ben. Nog steeds werk ik elke dag met veel liefde en plezier aan MadamLotte. Ik ben jullie allemaal enorm dankbaar dat jullie m'n blog blijven bezoeken en dat jullie mijn volgen. Daarom heb ik een grote verrassing gepland!
Hierboven kun je al een beetje mee spieken. Ik kan al wel vertellen dat je op 20 januari een enorme goodiebag kan gaan winnen! Wat er in deze goodie bag komt, blijft nog even geheim. Maar hij wordt helemaal super en ik weet zeker dat jullie hem allemaal willen winnen.
Deze prachtige goodie bag verloot ik natuurlijk niet zomaar, ik wil namelijk heel graag 200 bloglovin' followers hebben. Als ik op mijn half jarig bestaan 200 bloglovin' followers heb, verloot ik deze prachtige goodie bag! Dus FOLLOW ME!

Het aftellen kan beginnen..

Liefs, Lotte

25 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo een winactie, zal BE ook mogen meedoen dan ? Just curious ;) In elk geval wel leuk dat je dit doet voor je lezeressen! :) Alvast gefeliciteerd met je half jarig bestaan, de tijd vliegt echt voorbij hé! :) Hoop voor je dat je snel 200 followers en meer krijgt want dat verdien je wel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ik volg je al een paar maandjes. Ik ben zo benieuwd wat er allemaal voor leuks in zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog 37 followers te gaan! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice! Ik volg je al een tijdje, bloglovin is echt zo handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Leuke winactie! ik volg je al een tijdje! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes met je volgers :P het is wel een mooi streven ;) Alvast gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leukk! En veel followers al :)
    Ik volg je al een tijdje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooo wat leuk meis! ik volg je "helaas" al met bloglovin' je bent echt één van de weinige blogs die ik echt met plezier bezoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Liesewiesje, ja iedereen mag dan mee doen, dus BE ook ;)

    @Eva! Aah dankje, dat is lief :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik volgde je al op bloglovin!
    Hoop dat je ze behaald!

    Liefs ! (twitter :xNadiaBbii)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Woehoe, super leuk!
    Ik volg je blog al een hele tijd (misschien vanaf het begin?) en ben REUZE benieuwd naar de goodiebag of course!

    Ik vind je blog leuk omdat je lekker down to earth bent, gewoon een meisje zoals ik. De dingen die je doet of schrijft lijken "haalbaar" voor gewone meisjes, niet alleen maar over MAC bijv. Gefeliciteerd alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk blog heb je, kende hem nog niet! volg je op bl:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke winactie, ik volg je echt al een hele tijd, en het is super leuk dat je dit zo doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha ik volg je al dus ik hoop dat een hoop andere mensen dat besluit ook gaan nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk! Ik volg je al ongeveer vanaf het begin, en ik hoop dat nog veel meer mensen het gaan doen! Want je hebt een superleuke blog Lotte! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben benieuw!!:) Ik volgde je al via bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I volg je al ! Super leuke goodiebag precies.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat gaaf dat je pas een half jaartje blogt en al zoveel succes hebt! Hoeveel volgers heb je nu eigenlijk?
    Ik volg je uiteraard al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik volg je al.
    ben nu erg benieuwd naar wat er in de goodiebag zit.
    wel leuk dat je na een half jaar al zoveel suc6 hebt. blijf zo doorgaan ik volg je blog met veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O my goooooooooodie! Haha
    Ik vind t echt tof dat je dat doet <3

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk!
    En alvast gefeliciteerd met het halfjarig bestaan van je site!
    Ik volg je al een tijd, dus ik kan je niet nog verder naar de 200 helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik volg je al een tijdje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ah, leuke winactie!
    ik volg je al langer, ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Woow, de tijd gaat inderdaad snel! Ik volg je eigenlijk al heel lang met Bloglovin' dus ik hoop dat je snel op (OVER!) de 200 followers zit!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.